کد خبر: ۶۸۹۰۷۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
این شلوغ کاری‌ها در منطقه نوعی ماجراجویی و بحران سازی است

هشدار سردار حجازی به ترامپ؛ نیروهای نظامی ایران آماده هستند

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: این تحلیل نیست، اطلاعاتی است که از کانال‌های مختلف دریافت کرده‌ایم، رژیم صهیونسیتی و سعودی به دنبال ایجاد بحران و تنش در منطقه هستند تا به اهداف خود دست یابند.
هشدار سردار حجازی به ترامپ؛ نیروهای نظامی ایران آماده هستند
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حجازی جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در مراسم «مرد میدان» در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما سخن می‌گفت، اظهار کرد:ممکن است در این روزهای آخر بار دیگر چنین پوست خربزه‌ای زیر پای ترامپ بیندازند. ترامپ اکنون درگیر انتخابات است. اگر بخواهد جنجال آفرینی کند بعید می‌دانم سیستم‌های اطلاعاتی و نظامی داخل آمریکا هم حمایتش کنند اما، رژیم صهیونیستی و سعودی‌ها به دنبال این هستند که ترامپ را وارد یک ماجرا جویی کنند و ممکن است او را به سمتی سوق دهند که کار غیرعقلانی انجام بدهد.

وی خاطرنشان کرد: سیاست‌های دولت جدید آمریکا مورد پذیرش سعودی‌ها نیست. آمریکایی‌ها این را ملاک قرار دهند که در شهادت حاج قاسم سلیمانی چه کلاهی بر سر رییس جمهور آمریکا گذاشتند. بارها سر مسئولان آمریکا کلاه رفته. نمی‌دانم یک منافق یا دشمن اطلاعاتی به دشمن داده و آنها را به کانال یا مجرایی هدایت کرده که تصمیمات اشتباه بگیرند. نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران آماده و هشیار هستند و تمام تحرکات را رصد می‌کنند. این شلوغ کاری‌ها در منطقه نوعی ماجراجویی و بحران سازی است. مراقب باشند خودشان و طرفداران‌شان را دچار مشکل نکنند.

سردار حجازی در ادامه سخنانش گفت:یکی از ویژگی‌هایی که برای سردار دلها گفته شده این است که مردم به او علاقه داشتند. محبوب دلها بود. تشییع پیکر پاکش باشکوه و بی‌سابقه بود و بیانگر این امر است. این تشییع پیکر نبود نوعی رفراندوم برای تأیید خط مقاومت بود. حاج قاسم مردم را از صمیم قلب دوست داشتند. مردم ما فهیم و بصیر هستند. آنها شعور سیاسی بالایی دارند و اگر نسبت به کسی محبت دارند بی‌دلیل نیست. برای ما درس است که تلاش صادقانه و خدمت مخلصانه داشته باشیم.

سردار حجازی با روایت خاطره‌ای گفت: رمضان عبدالله دبیر کل جهاد اسلامی بود. خدا روحش را شاد کند. او مدتی در بیمارستان در حالت کما بود. به عبادت ایشان رفتیم. درصد هوشیاری او پایین بود. بیشتر از سه بار حاج قاسم در یک سال به عیادت او رفت. بار اول خیلی حال بدی داشت. دفعه دوم چشمش باز بود. حاجی وقتی رفت به آنجا برای روحیه دهی به خانواده او، ابراز خوشحالی کرد. وقتی داخل ماشین آمدیم بلند بلند گریه کرد. گفت که دلم آتش گرفت نمی‌توانستم جلوی خانواده او این را بگوییم. آقای رمضان عبدالله یکی از نیروهای جبهه مقاومت بود و او را متعلق به خودش می‌دانست.

جانشین نیروی قدس سپاه یادآور شد: دشمن تصور نمی‌کرد حاج قاسم چنین جایگاهی در دل مردم ایران و دنیا داشته باشد. تحلیل‌های اشتباهی به ترامپ دیوانه داده بودند. گفته بودند اینها دائما ایجاد مشکل می‌کنند و در ایران طرفدار ندارند. ترامپ توقع داشت عده‌ای در ایران دست بزنند و از این اقدام حمایت کنند اما، تشییع میلیونی پیکر سردار سلیمانی، ترامپ را در بهت و حیرت فرو برد. اگر ترامپ می‌دانست با چنین نفرتی مواجه می‌شود چنین اقدامی نمی‌کرد. او را به چنین وادی‌ای انداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
قمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
3
عربستان خودش را. مرکز خلیفه های مسلمانان جهان میداند ِ
اسراییل خودش را مرکز دیده بان های منطقه خاورمیانه میداند .
امریکا خودش را مرکز قدرت های مالی و نظامی دنیا میداند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
1
همه تو ایران دلسوز ترامپ شده اند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
3
فعلا که همه کشورهای عربی دارند روابطشون را با خودشون محکم تر میکنند الان قطر هم به شورای همکاری خلیج پیوست
ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
2
0
حمله کن تا لهت کنیم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین