کد خبر: ۶۸۹۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۸۶ - ۱۴:۱۰

اختلاف اصولگرایان در دعوت از ولایتی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با اینکه تعداد زیادی از اصولگرایان هنوز به دنبال حضور علی اكبر ولایتی در رقابت های انتخابات مجلس هشتم هستند، اما گفته می شود برخی مسوولان جبهه متحد اصولگرایان نیز تمایلی برای حضور وی در انتخابات ندارند.

ولایتی از شخصیت های تاثیرگذار اصولگرا است كه گمان می رود با ورود به مجلس شورای اسلامی بتواند به عنوان یکی از گزینه های اصلی برای تصدی پست ریاست مجلس مطرح شود.

گر چه تعداد زیادی از اصولگرایان هنوز به دنبال حضور علی اكبر ولایتی در رقابت های انتخابات مجلس هشتم هستند و جمعی از اصولگرایان نیز قصد دارند در نامه‌ای به وی بار دیگر از او برای حضور در این رقابت ها دعوت كنند اما تفاوت دیدگاه در خصوص حضور وی در انتخابات وجود دارد.

سایت عصر ایران به نقل از یک منبع آگاه خبر داده که اگر چه ولایتی هنوز انصراف كامل خود را از حضور در رقابت های انتخابات مجلس هشتم اعلام نكرده‌است اما برخی مسوولان جبهه متحد اصولگرایان نیز تمایلی برای حضور وی در انتخابات ندارند.

به گفته این منبع آگاه برخی از این شخصیت ها به طور آشكار و پنهان در سعی و تلاش هستند كه ولایتی را از وارد شدن به عرصه این رقابت ها منصرف كنند.

این منبع آگاه افزود: در مقابل عده‌ای از اصولگرایان با توجه به رویكرد جناح رقیب یعنی اصلاح طلبان برای ورود شخصیت‌های بانفوذ خود به عرصه رقابت‌های انتخابات در تلاش هستند كه ولایتی را ترغیب كنند كه وارد این عرصه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین