کد خبر: ۶۸۹۱۵۰
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰

گل‌محمدی: داور پنالتی ما را ندید/ باید برای شهرآورد آماده شویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه داور در دیدار برابر سپاهان یک پنالتی به نفع تیمش اعلام نکرد، گفت: دیگر باید خودمان را برای شهرآورد پیش رو و کسب ۳ امتیاز در این دیدار آماده کنیم.
گل‌محمدی: داور پنالتی ما را ندید/ باید برای شهرآورد آماده شویم
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر سپاهان در دیداری معوقه از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: مقابل تیم خوبی بازی داشتیم. گرفتن ۳ امتیاز هدف اصلی ما بود. در هر دو نیمه موقعیت‌هایی داشتیم و مسلط بر بازی بودیم. می توانستیم تیم برتر میدان باشیم و با پیروزی زمین را ترک کنیم که این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: در مجموع بازی کم موقعیتی را شاهد بودیم. فکر می‌کنم گل نخوردن در اولویت هر ۲ تیم بود. البته این که سطح ما با حریف هم برابر بود شاید موجب شد تا این اتفاق رخ دهد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: در یک صحنه داور می‌توانست به نفع ما پنالتی بگیرد اما خیلی راحت از کنار آن گذشت. به هرحال این دیدار تمام شده و از الان باید برای مسابقه بعدی خودمان را آماده کنیم.

گل‌محمدی در مورد اعتراضش به داور بازی خاطرنشان کرد: در چند صحنه آنچه ما دیدیم این بود که داور می توانست به نفع پرسپولیس سوت بزند اما این کار را نکرد.

وی در مورد شهرآورد هفته آینده خاطرنشان کرد: شهرآورد همیشه حساسیت‌های خودش را دارد و گرفتن ۳ امتیاز در دربی هدف اصلی ما خواهد بود. امیدوارم بازی تماشاگرپسند و خوبی باشد و باید خودمان را برای این دیدار آماده کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین