کد خبر: ۶۸۹۱۵۴
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶

نور افکن: امیدوارم استقلال برنده دربی شود/ حمایتم از این تیم قلبی است

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: آرزوی موفقیت می‌کنم برای استقلال امیدوارم بتواند پرسپولیس را شکست بدهد.
نور افکن: امیدوارم استقلال برنده دربی شود/ حمایتم از این تیم قلبی است
آفتاب‌‌نیوز :

امید نورافکن بعد از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس اظهار داشت: نیازمند توپ‌های خوبی گرفت و به نوبه خودم از او تشکر می‌کنم‌. تیم ما برای قهرمانی بسته شده و فکر می‌کنم می‌توانیم جز دو سه تیم اول جدول باشیم. هفته آینده با فولاد خوزستان در اصفهان بازی داریم که خیلی سخت است. فولاد حریف خوبی است امیدوارم که 3 امتیاز را در اصفهان حفظ کنیم و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

وی در مورد اینکه بازی با پرسپولیس خیلی پرتنش بود و اینکه داوری چطور بود، عنوان کرد: فکر می‌کنم آقا اشکان یکی از داوران خوب کشورمان است. دو تیم پرسپولیس و سپاهان از مدعیان هرساله لیگ هستند و به نظرم بازی پرتنش است و به اشکان خورشیدی تبریک می‌گویم خوب داوری کرد.

نورافکن در مورد اینکه وضعیت پرسپولیس این فصل نسبت به فصول گذشته چطور است، گفت: آرزوی موفقیت می‌کنم برای استقلال امیدوارم بتواند پرسپولیس را شکست بدهد البته اول تیم سپاهان هفته آینده برنده شود و بعد هم استقلال بتواند هفته آینده مقابل پرسپولیس پیروز شود.

وی در مورد اینکه با وجود چالش با هواداران استقلال بازهم برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کند، اظهار داشت: اول اینکه آرزوی هر ساله خودم است که با سپاهان قهرمان لیگ شوم من یک قهرمانی در جام حذفی دارم . تجربه دربی هم دارم و امیدوارم استقلال موفق شود.

بازیکن سابق استقلال در مورد اینکه پیش بینی می‌کند گلزن دربی کدام بازیکن باشد، گفت: دوست دارم سوالت را جواب بدهم و امیدوارم استقلال برنده شود چون شرایط خوبی دارد.فکر می‌کنم بازی استقلال و سپاهان خوب باشد.

وی در مورد اینکه از استقلال حمایت می‌کند و اینکه خیلی‌ها تصور می‌کردند دوست نداشته باشید استقلال برنده شود، گفت:حمایت من حمایت قلبی است. شاید در بازی استقلال و سپاهان هوای تیمم را داشته باشم اول تیم خودم و تیمی که در آن مسئولیت دارم اما تیمی که از بچگی در آن حضور داشتم و کل فوتبالم را مدیون آن باشگاه هستم مطمئنا همیشه در قلب من خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین