کد خبر: ۶۸۹۲۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴

شواهد جدی از نقش اسرائیل در ترور شهید فخری زاده

وزیر دفاع با ارسال پیامی به وزرای دفاع بیش از ۶۰ کشور جهان با تاکید بر اینکه مبارزه جهانی با تروریسم، نیازمند کنار گذاشته شدن رفتارهای دوگانه است، تاکید کرد: شواهد جدی در مورد نقش رژیم صهیونیستی در ترور شهید فخری زاده وجود دارد.
شواهد جدی از نقش اسرائیل در ترور شهید فخری زاده
آفتاب‌‌نیوز :

امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با ارسال پیامی به وزرای دفاع بیش از ۶۰ کشور جهان، ضمن اشاره به ابتکارات و دستاوردهای شهید دکتر فخری زاده در حوزه های علمی و پژوهشی به ویژه تولید ابزار و تجهیزات مقابله با کرونا، بر کنار گذاشتن رفتارهای دو گانه در مبارزه با تروریسم دولتی تاکید و خواستار پیوستن جامعه جهانی به محکومیت این حرکت غیر انسانی غیر قانونی و جنایت آمیز شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این پیام با اشاره به سابقه دخالت مستقیم سرویس های اطلاعاتی به ویژه سرویس اطلاعاتی رژیم اشغالگر صهیونیستی (اسرائیل) در ترور دانشمندان ایرانی، تصریح کرد: شواهد جدی در مورد نقش این رژیم در این ترور نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه سکوت در مقابل این اقدام را عامل تکرار آن و ناامنی در جهان می دانیم، بر مجازات آمرین و عاملین این جناب تاکید و اظهار داشت: حق خود را برای پاسخگویی به آن محفوظ می دانیم.

وی در بخش دیگری از این پیام تصریح کرد: بدون تردید مبارزه جهانی با تروریسم و خشونت نیازمند کنار گذاشتن رفتارهای دو گانه در مبارزه با تروریسم دولتی است. از این رو جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قربانیان تروریسم و خشونت، که در طول ۴ دهه گذشته ۱۷ هزار نفر از شهروندان ومقامات عالی کشور را در نتیجه اقدامات تروریستی از دست داده، ضمن محکومیت این اقدامات خواستار پیوستن جامعه جهانی به محکومیت این حرکت غیر انسانی، غیر قانونی و جنایت آمیز که خلاف اصول بنیادین حقوق بشر، حقوق بین الملل و اصول مصرح در منشور ملل متحد است،می باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
1
وزیر محترم مطمنا هیج پیامی از شما رو کسی جواب نمیده چرا که شما ارتباطی سطحی صرفا با یک یا دو کشور دارید وتقریبا کسی مخاطب شما نیست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین