کد خبر: ۶۸۹۲۷۶
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
تبلیغات

با فروشگاه اینترنتی، بازار و خرید و فروش را به خانه خود بیاورید

برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی چه اقداماتی را باید انجام دهیم. ابتدا افراد بایستی به این ذهنیت برسند که با ورود به صفحات مجازی کار خود را گسترش می‌دهند. زیرا دیدی عمومی‌تر و مخاطبانی بیشتر خواهند یافت. سپس در وهله دوم بایستی یک فروشگاه اینترنتی برای خود راه اندازی نمایند. برای این کار به طراحان حرفه‌ای سایت نیازمند است.
آفتاب‌‌نیوز :

یک وب سایت زیبا و جذاب فارق از نوع محصول می‌تواند پای افراد را به سایت شما باز نماید. یک ظاهر زیبا با طبقه بندی محصولات و نظم، به سایت شما از دیدگاه کاربر اعتبار می‌بخشد. لازم است این را بدانید که برای دیده شدن، طراحی سایت به خودی خود کافی نیست.

برای هدایت افراد به سمت صفحه خود، تبلیغات را به کار گیرید. موتور‌های جستجو سایت شما را به همراه مطالب ارائه شده بررسی می‌کند. این بررسی‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله قواعد سئو انجام می‌شود. اگر رتبه بالایی در این بررسی‌ها بگیرید، جز صفحات نخست برای بازدید کاربران قرار می‌گیرید.

با فروشگاه اینترنتی، بازار و خرید و فروش را به خانه خود بیاورید

با فروشگاه اینترنتی، بازار و خرید و فروش را به خانه خود بیاورید

فروشگاه اینترنتی جایی برای دیده شدن محصولات و خدمات مختلف است. به طور حتم این محصولات یا خدمات ارائه شده مورد نیاز افراد می‌باشد. پس با راه اندازی این نوع سایت‌های خرید، افراد نیاز‌های خود را یافته و رفع می‌نمایند. فروشگاه یعنی جایی که محصولی برای فروش در معرض دید مخاطبان قرار گرفته که این محصول هر چیزی می‌تواند باشد. مانند پوشاک، خوراک، مواد دارویی، آرایشی و بهداشتی و حتی نرم افزار‌های مختلف از جمله این موارد هستند. فروشگاه اینترنتی یعنی مکانی که به درون فضای مجازی راه یافته است. پیدا کردن مخاطبان بیشتر و در نتیجه رونق کسب و کار یکی از اهداف این عمل می‌باشد. آیا تا به حال خرید از این نمونه را تجربه کرده اید؟ به نظر شما این نوع خرید با خرید فیزیکی و حضوری تفاوت زیادی دارد؟ به کدام نوع از این مراکز می‌شود اعتماد کرد؟ سوالات زیادی که در این رابطه وجود دارد.

فروشگاه اینترنتی یا فروشگاه حقیقی

بیایید ببینیم از میان فرشگاه اینترنتی و نمونه حقیقی آن کدام یک بهتر است.

• از نظر سرمایه تفاوت چندانی بین این دو وجود ندارد. برای راه اندازی هر دو بایستی محصولات مورد نیاز برای عرضه شدن تهیه شوند.

• تعداد نیرو‌های نمونه مجازی به طور حتم کمتر خواهد بود. در یک مرکز حقیقی برای مدیریت و انجام کار‌های هر قسمت یه نیروی انسانی را در اختیار می‌گیرند. پس به هزینه‌های آینده حقوق افراد نیز اضافه می‌شود.

• صفحات مجازی بر خلاف اماکن حقیقی نیازی به دادن بهای برق، آب و سایر حامل‌های انرژی ندارد. این موضوع در تفاوت هزینه آیندهاین فروشگاه‌ها اثر گذار خواهد بود.

• هر دو، محصولات خود را نظم داده و طبقه بندی می‌نمایند. هر محصول در زیر گروه مربوط به خود قرار می‌گیرد. برای پیدا کردن راحت یک کالای مورد نیاز این اقدامات لازم می‌باشد. اما باز در فضای مجازی این دسترسی سریع‌تر انجام می‌گیرد.

• نمونه حقیقی در زمان و ساعت باز بودن محدودیت دارد. اما اینترنت و امکان خرید اینترنتی در هر ساعتی از شبانه روز فراهم است. این یک امتیاز مهم بوده که باعث افزایش این نمونه از سایت‌ها شده است. همچنین نداشتن محدودیت زمانی یا مکانی برای کاربران، یک ویژگی منحصر به فرد محسوب می‌شود.

• هر دو دارای سبد خرید هستند و هر محصولی که خواستید به راحتی انتخاب می‌کنید.

• در خرید آنلاین می‌توان بعد از ارسال محصول به آدرس مورد نظر، هزینه را پرداخت نمود. در فروشگاه‌های بازاری باید همان لحظه خرید به صورت نقدی تسویه شود.

• بعد از خرید از طریق بستر اینترنت، مسئولان، محصولات خریداری شده را برای شما ارسال می‌کنند. پس نیازی به حمل خرید خود ندارید.

• در فروشگاه‌های فیزیکی به طور فیزیکی محصول لمس می‌شود و کیفیت سنجیده می‌گردد. در صورتی که در فضای مجازی این امکان برای شما وجود ندارد.

• بدون پرسیدن سوال در مورد محصولات، در نمونه آنلاین اطلاعات هر محصول را می‌خوانید. هر چه که از مشخصات آن می‌خواهید در اختیارتان قرار می‌گیرد.

با فروشگاه اینترنتی، بازار و خرید و فروش را به خانه خود بیاورید

فروشگاه اینترنتی معتبر

به دلیل سو استفاده از فضای مجازی و امکان کلاهبرداری، امنیت فروشگاه اینترنتی نسبت به بازار، پایین‌تر است. به همین دلیل بایستی به دنبال جا‌هایی بروید که اعتبار کافی دارند. داشتن نماد الکترونیک که به عنوان گواهینامه و مجوز سایت‌های آنلاین است، اطمینان بخش است. این نماد توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به یک کسب و کار مطمئن داده می‌شود. راه‌های ارتباطی مختلف و امکان پرسش و پاسخ از مسئولان، شما را به سمت خریدی مطمئن می‌برد. تبلیغات در رسانه ملی برای یک سایت و همکاری آن با اداره پست، به معنی داشتن اعتبار کافی است. ولی در فضای مجازی باید بسیار احتیاط نمود.

با فروشگاه اینترنتی، بازار و خرید و فروش را به خانه خود بیاورید

جمع‌بندی

راه اندازی یک کسب و کار چندان موفق و داشتن یک سایت فروشگاهی آنلاین کار بسیار پیچیده‌ای نیست، اما به تخصص و مهارت نیازمند است. قبل از شروع هر کاری حتما باید از افراد حرفه‌ای کمک بخواهید تا بتوانید موفق شوید. سایت فروشگاهی ویژن پلاست یکی از فروشگاه‌های جدید و نوین در بستر اینترنت است. اگر سری به این صفحه بزنید با انواع وسایل تزیینی، دکوری و کاربردی روبه رو خواهید شد. این شرکت بسیاری از محصولات را مستقیما از کارخانه در فروشگاه خود عرضه می‌کند؛ بنابراین محصول به قیمت درب تولیدی در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد. برای خرید محصولات مختلف می‌توانید به سایت ویژن پلاست visionplast.co مراجعه فرمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین