کد خبر: ۶۸۹۳۰۱
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹

تولید کدام خودروها در سال ۲۰۲۰ متوقف شده است؟+تصاویر

در سال ۲۰۲۰ تولید خودروهایی مانند سدان توئین توربو با قدرت ۵۵۰ اسب بخار و i ۸ از گروه خودروسازی بی ام و متوقف شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

خودروسازانی مانند فورد و BMW در پایان سال ۲۰۱۹ با چندین مدل خداحافظی کردند. در این لیست، بی ام و، کادیلاک، فورد و VW هر کدام تولید سه مدل از خودروهای خود را متوقف کردند.

در سال ۲۰۲۰ بیشتر اتومبیل‌ها به دلیل افت فروش یا ایجاد فضایی برای تولید اتومبیل‌های جدید از تولید خارج شدند. در ایالات متحده، ۲۲ مدل خودرو در سال ۲۰۲۰ دیگر تولید نمی شود یا از رده خارج شده اند. بسیاری از خودروهایی که تولید آنها متوقف شده کراس اوورها و SUV هستند.در این لیست نام برخی از اتومبیل‌های شاخص مانند فیات ۵۰۰ و فولکس واگن بیتل دیده می شود.

لکسوس GS

لکسوس GS که در میان دیگر خودروهای سری ES و LS برتری بیشتر دارد اما در حال حاضر تولید آن متوقف شده است. این خودرو برای اولین بار در سال ۱۹۹۳ به عنوان یک نسخه جذاب از تویوتا آریستو در بازار ژاپن به فروش رسید. تمام مدل‌های GS، با پیشرانه عقب یا چهار چرخ، با کیفیت لکسوس ساخته شده  اما قرار است برای سال‌های آینده فقط نمونه دست دوم آن در بازار موجود باشد.
لکسوس GS لکسوس GS که در میان دیگر خودروهای سری ES و LS برتری بیشتر دارد اما در حال حاضر تولید آن متوقف شده است. این خودرو برای اولین بار در سال ۱۹۹۳ به عنوان یک نسخه جذاب از تویوتا آریستو در بازار ژاپن به فروش رسید. تمام مدل‌های GS، با پیشرانه عقب یا چهار چرخ، با کیفیت لکسوس ساخته شده اما قرار است برای سال‌های آینده فقط نمونه دست دوم آن در بازار موجود باشد.
آلفا رومئو ۴ سی عنکبوتی 

قوی ترین خودروی اسپرت موجود، آلفا رومئو ۴ C است. این خودرو در سال ۲۰۲۰ به کمترین میزان فروش رسیده است.
آلفا رومئو ۴ سی عنکبوتی قوی ترین خودروی اسپرت موجود، آلفا رومئو ۴ C است. این خودرو در سال ۲۰۲۰ به کمترین میزان فروش رسیده است.
کادیلاک CT۶ ، ۲۰۲۰

فلیت وود، دیویل، سویل هنوز در فرهنگ اتومبیل سازی آمریکا شناخته شده است. کادیلاک CT۶  یک سدان  موفق بود، که دارای یک موتور ۴.۲ لیتری با قدرت ۵۵۰ اسب بخاری، توربوشارژ دوقلو، DOHC، ۳۲ سوپاپ، Blackwing V-۸ است. فروش CT۶ در ایالات متحده در سال ۲۰۱۷ به ۱۰ هزار و ۵۴۲ واحد رسید.
کادیلاک CT۶ ، ۲۰۲۰ فلیت وود، دیویل، سویل هنوز در فرهنگ اتومبیل سازی آمریکا شناخته شده است. کادیلاک CT۶ یک سدان موفق بود، که دارای یک موتور ۴.۲ لیتری با قدرت ۵۵۰ اسب بخاری، توربوشارژ دوقلو، DOHC، ۳۲ سوپاپ، Blackwing V-۸ است. فروش CT۶ در ایالات متحده در سال ۲۰۱۷ به ۱۰ هزار و ۵۴۲ واحد رسید.
آکورا RLX


آکورا در طول سال ۲۰۱۹ فقط ۱۰۱۹ RLX  در  ایالات متحده تولید کرد. در بازگشت به سال ۱۹۸۸، آکورا ۷۰۷۷۰ Legends، یک سدان بزرگ لوکس و مجهز به V-۶ را نیز فروخت.  پس از ۳۵ سال تولید، خانواده Legend، آخرین مدل اصلی Acura، آخرین نفس VTEC خود را می‌کشد.
آکورا RLX آکورا در طول سال ۲۰۱۹ فقط ۱۰۱۹ RLX در ایالات متحده تولید کرد. در بازگشت به سال ۱۹۸۸، آکورا ۷۰۷۷۰ Legends، یک سدان بزرگ لوکس و مجهز به V-۶ را نیز فروخت. پس از ۳۵ سال تولید، خانواده Legend، آخرین مدل اصلی Acura، آخرین نفس VTEC خود را می‌کشد.
شورولت ایمپالا ۲۰۲۰

آخرین شورولت ایمپالا در تاریخ ۲۷ فوریه سال ۲۰۲۰ در کارخانه جنرال موتورز در همتاماک در میشیگان تولید شد. تنها چند روز بعد ویروس کرونا شیوع پیدا کرد. شورولت از سال ۱۹۵۸ نام ایمپالا را روشن کرده است اما بعید به نظر می‌رسد این پایان کار باشد.
شورولت ایمپالا ۲۰۲۰ آخرین شورولت ایمپالا در تاریخ ۲۷ فوریه سال ۲۰۲۰ در کارخانه جنرال موتورز در همتاماک در میشیگان تولید شد. تنها چند روز بعد ویروس کرونا شیوع پیدا کرد. شورولت از سال ۱۹۵۸ نام ایمپالا را روشن کرده است اما بعید به نظر می‌رسد این پایان کار باشد.
بی ام و i۸

بی ام و در ماه ژوئن، BMW آخرین سوپراسپرت i۸ کوچک  خود را ساخت. i۸ که به صورت کوپه یا رودستر ارائه می‌شود، از یک موتور احتراق داخلی ۱.۵ سیلندر لیلیپوتیان سه سیلندر با یک باتری و موتورهای الکتریکی استفاده می‌کند تا در مجموع ۳۶۹ اسب بخار قدرت تولید کند اما اکنون قرار است این خودرو توقف تولید داشته باشد.
بی ام و i۸ بی ام و در ماه ژوئن، BMW آخرین سوپراسپرت i۸ کوچک خود را ساخت. i۸ که به صورت کوپه یا رودستر ارائه می‌شود، از یک موتور احتراق داخلی ۱.۵ سیلندر لیلیپوتیان سه سیلندر با یک باتری و موتورهای الکتریکی استفاده می‌کند تا در مجموع ۳۶۹ اسب بخار قدرت تولید کند اما اکنون قرار است این خودرو توقف تولید داشته باشد.
جگوار XE ۲۰۲۰

فروش خودروی جگوار در سال ۲۰۱۴ بسیار نا امیدکننده بود و این خودروساز نیاز داشت که یک سدان چهار در دیگر را به مجموعه محدود خود اضافه کند. جگوار XE قرار بود یک خودروی لوکس اسپرت باشد و فروش خالص آن می‌توانست تا ۳۰ هزار دستگاه برسد، فقط از یک مدل این محصول در سال ۲۰۱۷ با یک موتور پایه ۲۴۰ اسب بخار و برچسب قیمت زیر ۳۶۰۰۰ دلار در ایالات متحده به فروش رسید. اوج فروش XE در سال ۲۰۱۷ با فروش ۹۲۷۸ بود.
جگوار XE ۲۰۲۰ فروش خودروی جگوار در سال ۲۰۱۴ بسیار نا امیدکننده بود و این خودروساز نیاز داشت که یک سدان چهار در دیگر را به مجموعه محدود خود اضافه کند. جگوار XE قرار بود یک خودروی لوکس اسپرت باشد و فروش خالص آن می‌توانست تا ۳۰ هزار دستگاه برسد، فقط از یک مدل این محصول در سال ۲۰۱۷ با یک موتور پایه ۲۴۰ اسب بخار و برچسب قیمت زیر ۳۶۰۰۰ دلار در ایالات متحده به فروش رسید. اوج فروش XE در سال ۲۰۱۷ با فروش ۹۲۷۸ بود.
جگوار Sportbrake XF

 با توجه به اینکه XF Sportbrake مجهز به پیشرانه ۶-V مجهز به موتور V-۶ است، تخمین زده شده که میزان فروش این محصولات کم باشد و در نتیجه تولید آن متوقف شود.
جگوار Sportbrake XF با توجه به اینکه XF Sportbrake مجهز به پیشرانه ۶-V مجهز به موتور V-۶ است، تخمین زده شده که میزان فروش این محصولات کم باشد و در نتیجه تولید آن متوقف شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین