کد خبر: ۶۸۹۵۹۲
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴

نجات لنج صیادی با ۱۸ سرنشین در سواحل کنارک

معاون دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: یک فروند لنج صیادی گرفتار در وضعیت بد جوی با ۱۸سرنشین در ۲۴ ساعت اخیر در محدوده سواحل کنارک –پزم توسط مرکز جستجو و نجات دریایی این بندر نجات یافتند.
نجات لنج صیادی با ۱۸ سرنشین در سواحل کنارک
آفتاب‌‌نیوز :

سیدحسن ابراهیمی اظهار داشت: طی تماس صاحب موتور لنج صیادی در ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته با مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار از طریق خط تلفنی ۲۴ ساعته ۱۵۵۰ مبنی بر اینکه یک لنج صیادی با ۱۸ نفر سرنشین از اسکله خارج و در نزدیکی صخره های پوزه کنارک - پزم دچار نقص فنی در موتور شده به این مرکز گزارش شده است.

وی ادامه داد: بلافاصله مرکز (MRCC) بندر چابهار با آمادگی کامل و اعزام شناور ناجی و یدک کش در موقعیت مضطر حاضر و با تلاش کارکنان ناجی و یدک کش موفق به نجات سرنشینان از محدوده خطر و عملیاتی شدن موتورلنج می‌شود.

معاون دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: طی ۲ ساعت عملیات شبانه در وضعیت بد جوی این موتورلنج به کمک یدک کش از منطقه خطر خارج و پس از رفع مشکل نقص فنی، موتورلنج و سرنشینان آن به اسکله کنارک هدایت شدند.

وی تصریح کرد: شماره مستقیم ۱۵۵۰ مرکز جستجو و نجات دریایی (MRCC) بصورت ۲۴ ساعته و کانال ۱۶ دستگاه VHF آماده دریافت اعلام حوادث دریایی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین