کد خبر: ۶۸۹۶۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰

ماجرای تیراندازی در حوالی متروی میرداماد چیست؟

سال گذشته درگیری تعدادی از اراذل و اوباش و تیراندازی توسط یکی از این افراد، موجب مجروح شدن ۲ نفر از شهروندان شد و فیلمی که اکنون در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده مربوط به آن واقعه است که با کپشن نادرستی به اشتراک گذشته شده و دست به دست می‌شود.
ماجرای تیراندازی در حوالی متروی میرداماد چیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

در روزهای اخیر کلیپی از مجروحیت ۲ زن حوالی مترو میرداماد در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود. در شرح ویدیو گفته شده دو نفر لباس شخصی بعد از آنکه به دو زن برای رعایت حجاب تذکر می دهند و آنها توجهی نمی کنند به آنها تیراندازی کرده و متواری می شوند.

همچنین در شرح ویدیو آمده که محل این حادثه جایی حوالی متروی میرداماد بوده است.

پلیس پایتخت در این باره می‌گوید: این تصاویر مربوط به درگیری چند گروه اراذل و اوباش است که در اواخر سال گذشته در این محل درگیر شدند و این درگیری منجر به مجروح شدن شهروندان شده است.

به‌گزارش پایگاه خبری پلیس، سال گذشته درگیری تعدادی از اراذل و اوباش و تیراندازی توسط یکی از این افراد، موجب مجروح شدن ۲ نفر از شهروندان شد و فیلمی که اکنون در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده مربوط به آن واقعه است که با کپشن نادرستی به اشتراک گذشته شده و دست به دست می‌شود.

بنا بر گزارش پلیس سال گذشته و در جریان آن درگیری با پی‌گیری‌های صورت گرفته همه اراذل و اوباشی که در این حادثه دخیل بودند دستگیر شدند.

به نظر می رسد این ویدئو مربوط به تجمعات دی ماه سال 98 در خصوص سرنگونی هواپیمای اوکراینی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
4
3
اقای پلیس از اطلاع رسانی سریع و بموقع شما متشکرم.
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
2
3
تو ایران پلیس هم زود دستگیر میکنه، و هم زود تکذیب، مهمترین بخش پلیس برای بر خورد با بزه کاران تعقیب انتشار دهنده جرم. احیاناً صحنه جرم‌ است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین