کد خبر: ۶۸۹۶۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵

صدور کیفرخواست علیه ۱۵ نفر از افراد دخیل در حمله به کنگره

وزارت دادگستری آمریکا ۱۵ نفر از افرادی را که در حمله به ساختمان کنگره نقش داشته‌اند متهم کرده است.
صدور کیفرخواست علیه ۱۵ نفر از افراد دخیل در حمله به کنگره
آفتاب‌‌نیوز :

وزارت دادگستری آمریکا ۱۵ نفر را در ارتباط با خشونت‌های روز چهارشنبه در ساختمان کنگره آمریکا متهم کرد.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد یکی از این افراد به حمل بمب متهم بوده است. دو نفر دیگر متهم به نقش‌آفرینی در حمله به دفتر «نانسی پلوسی»، رئیس‌ مجلس نمایندگان آمریکا هستند.

چهارشنبه شب همزمان با بر‌گزاری جلسه مشترک کنگره آمریکا برای تأیید نهایی پیروزی «جو بایدن» به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا عده‌ای از هواداران ترامپ که در مقابل این ساختمان تجمع کرده بودند وارد ساختمان کنگره شدند. در جریان این حملات پنج نفر کشته و ده‌ها نفر هم زخمی شدند.

تا کنون شمار زیادی از مقامات سابق و کنونی آمریکا، حمله هواداران «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به ساختمان کنگره آمریکا را محکوم کرده‌اند.

همچنین در پی وقوع این حادثه شمار زیادی از رهبران و دیپلمات‌های ارشد کشورهای مختلف، آن را محکوم کرده و انتقال مسالمت‌آمیز قدرت و احترام به دموکراسی را در آمریکا خواستار شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
بنده ی خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
به نام خدا سلام مرحبا به کسانی که شجاعت به خرج دادندو کنگره ی آمریکا رو اشغال کردندچطورکارکسانی که باتقلب گسترده درانتخابات سرنوشت انتخابات رو تغییر دادندوجای رئیس جمهور واقعی رو به رئیس جمهور تقلبی سپردند دموکراسی است؟! ولی کارکسانی که همه ی راه های قانونی روبه صورت مسالمت آمیز برای بررسی تقلب رفتندولی سیستم فاسد، متقلب، دروغگو ، دغل کار، منافق و... با خونسردی تمام بدون بررسی حتی یک مورد ارشکایت ها همه را نادیده گرفتنددر نتیجه مردم معترض به تقلب درانتخابات به اجبار در آخرین فرصت باقیمانده تصمیم گرفتند برای جلوگیری از امضای ضایع شدن حقوق شان از حربه ی خشونت استفاده کنند، دموکراسی نیست؟! اگر با دزدیدن آرای مردم رئیس جمهور جعلی رابه جای رئیس جمهور مورد تایید مردم نشاندن دموکراسی است پس می‌توان یورش به کنگره ی آمریکا را هم دموکراسی نامید دموکراسی یعنی مردم با رای خودشان مدیران اداره ی کشورشان را انتخاب کنند(یعنی حکومت مردم بر مردم)
عجب زمانه ای است براحتی جای حق وباطل را عوض می کنند و طوری هم حق به جانب می گیرند که اگر انسان کمی غفلت کندباور می کند که حق با آن هاست. با سپاس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
این خس و خاشاک کف خیابانی اقدام علیه امنیت ملی آمریکاکردند و باید سریعا دستگیر و از تمامی مناصب و دارائی هایشان محروم گردند و 25سال به زندان بروند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
سلام افتاب عزیز.اولین نفر باید برای ترامپ کیفر خواست صادر شود چون عامل اصلی تحریک مردم بود.ودرایران هم برای احمدی نژاد که مردم را خس وخاشاک نامید.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین