کد خبر: ۶۸۹۷۰۰
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

تداوم آلودگی هوای پایتخت برای چهارمین روز پیاپی

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۲۰ دی ماه) در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است و تداوم این شرایط تا فردا دور از انتظار نیست.
تداوم آلودگی هوای پایتخت برای چهارمین روز پیاپی
آفتاب‌‌نیوز :

بنابر پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، صبح امروز (۲۰ دی ماه) در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته که ناشی از انباشت آلاینده‌ها و عدم وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته است.

طی روز با حاکمیت جو پایدار و آرام، شرایط مناسب برای تجمع آلاینده‌ها فراهم نخواهد شد و کیفیت هوا در وضعیت نامطلوب باقی خواهد ماند.

با افزایش ترافیک شامگاهی در اواخر وقت پیش‌بینی می‌شود بر غلظت آلاینده‌ها افزوده شود و در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

صبح فردا (۲۱ دی ماه) با استمرار پایداری و سکون جوی همراه با افزایش تردد خودروها انتظار می‌رود در بیشتر مناطق افزایش غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق باعث برقراری وضعیت ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس شود.

این شرایط طی روز نیز ادامه خواهد داشت بنابراین در اواخر وقت فردا (۲۱ دی ماه) با عدم وزش باد مؤثر و افزایش ترافیک شامگاهی، برقراری وضعیت ناسالم در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته « ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون » با میانگین ۱۴۹ بود و هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۱۴۹ و کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین