کد خبر: ۶۸۹۷۹
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۸۶ - ۰۱:۰۹
حاج منصور ارضی:

مداح باید جیگر داشته باشه!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حاج منصور ارضی نسبت به اعتراضات رسانه ای و خبر شکایت از وی به قوه قضائیه واکنش نشان داد. 

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی دوستدار حاج منصور، حاج منصور در جدیدترین موضع گیری خود درباره شکایت برخی فرماندهان دفاع مقدس از وی _به علت اظهاراتش در مراسم دعای عرفه_ گفت: من افشاگری کردم بقیه میترسن، بابا مومن -چه برسه مداح باشه- نباید فقط فکر خوشگل خوندن باشه باید داد بزنه حق روبگه جیگر داشته باشه. 

این وبلاگ خبری متعلق به دوستداران حاج منصور همچنین در ادامه آورده است: حاج آقا درباره نامه به اصطلاح چند نظامی - برخی فرماندهان جنگ تحمیلی - به رئیس قوه قضائیه فرمودند: تحقیق به عمل اومده این آقایون معاونهای جناب... در زمان‌های قبل بودند و دو تن از ایشان از اخراجی‌های سپاهند و بعضی باز نشسته و اصولا داداش جون خون بر شمشیر پیروز است. 

همچنین خبرگزاری دولتی برنا وابسته به سازمان ملی جوانان نیز در یک موضع گیری عجیب با مجهول الهویه نامیدن فرماندهانی که در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه خواستار پیگیری اینگونه اظهارات شده بودند به نقد عملکرد خبرگزاری مهر در انتشار این خبر پرداخته بود. 

این مداح در سخنرانی روز عرفه خود گفته بود: سینه زن امام حسین باید در اوج روضه و مناجات و بندگی و اطاعت باید برائتش از دشمنان معلوم باشه . حتی اگر مکه میری شده با اشاره عداوتت رو نسبت به دشمنان خدا (عدوالله ) نشان بده که اولین حرکت برای برائت از دشمن همان سنگ زدن به اول دشمن خداست .
 
این مداح در ادامه آورده بود: الان که ۲۸ ساله از انقلاب گذشته دشمن داره کار میکنه . اونهایی که برای این انقلاب کیسه ها دوختند ، بعضی هاشون کیسه هاشون پر شد ، رفتند ، باز طمع کردند و اومدند . لذا باید سینه زن و خوننده حواسش باشه . مخصوصا توی محرم ، و به مستمعینش برسونه که اینها دنبال اینند .یه کاری کنند این مستمعین حسین رو روشن کنند . حرف برا اینه که نمیخواهیم بفهمیم که سینه زن رو هم گول می زنن .دوباره جمع شدن دور هم (قبائل مختلف ) که ضربه هاشون رو زدند . پول ها رو میلیارد میلیارد خوردن . 

چرا ما داریم میگیم( نعوذ بالله) آقا ابوالفضل (ع) رو میخواستن گول بزنن ( با امان نامه ) حضرت فرمود : معاذالله با حضرت مسلم همین کار و کردن و براش امان نامه آوردند تا امان نامه رو به دستش دادند طناب پیچش کردند و امان نامه رو پاره کردند و گفتند حالا کو سندت ؟ ما کی گفتیم امان داری ؟!!! 

مثل بعضی ها که الان دارن قول میدن ( آقای احمدی نژاد) میگه ما گفتیم به نماینده های مجلس که این کار رو بکنید گفتند عیبی نداره چشم . (رفتند بر عکسش رو انجام دادن ) اینها هم که گندش و در اوردن ، دلمون به اینها خوش بود اینها هم خراب کردن .
به شهرستانها بگید ببینید کیا دین دارن تحصیلات برای خودشون ببینید دین داره یا نه ، گول میخورن یا نمیخورن . 

اینی که ما روضه میخونیم بنویسید بگید - گفت به گندم ری نمیرسی گفت به جوی طویلش برسیم بسمونه ، مگه ( امام حسین ) به عمر سعد نگفت ؟ اینها شده به این مقام نرسن به شهرداری می رسن به اونجا نرسن مدیر کل فلان جا میشن ، به جایی آویزون بشن به جوءشم برسن بردن . ما نباید بزاریم . 

بابا روضه می خونم من ، پس توی این روضه چی پیدا میشه ؟ همین که تو تو سرو کلت بزنی ! بابا این لا مذهب ها دارن همین کارو میکنن دیگه .
 
الان هر جا سرو کلشون پیدا میشه . این آقا تو شهرداری ... اومده میگه هر چی پول تو شهرداری داشتیم این آقا برداشته جمع کرده فکر میکنه من نمیشناسمش ، و اهل و ایادیش . عرفه یعنی این ، حواست نباشه توی سرت میزنن . 

سینه زن باید مرد باشه ، سینه زن باید غیرت داشته باشه ، سینه زن فقط باید سینه شو برای امام حسین (ع) بزنه امروز حسین رو کشتن با دزدی و کلک . خوننده هم اگر بی غیرت باشه فقط روضه شو می خونه . شاعر هم هر چی شعر می نویسه دو تا خط نمینویسه که توش مشخص بشه ظالم و مظلوم از هم سَوان یا نه . باید بفهمید ، ما که داریم دفاع از انقلاب و اهل بیت میکنیم ، دفاع از خون شهدا میکنیم. 

حرف امام یادتون رفت گفت که اگر هیچ کس نگفت شما ها بگید . امید وار شد به سینه زنها ( منظور امام خمینی ره ) بعضی هم که واقعا نمی فهمن .
خدایا ملت ما را بیدار نگه دار - خدایا هر کسی قصد خیانت و سوء استفاده از انقلاب و این زحمات شهدا و خانواده هاشون و زحمات مسئولین دلسوز ما رو داره خدایا همین الان نابودش کن
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۸۶/۱۰/۱۶
0
0
در ميان صحبتهاي آقاي ارضي حرفهاي درست هم پيدا ميشه ولي نبايد فراموش كرد هرشخصي از ديدگاه خرد به مساپل نگاه كند حرفهايي را ميزند كه درست به نظر مي رسد و اگر همان شخص مساپل را از ديدگاه كلان قضايا نگاه كند حرفهايي غير از ديدگاه اول خواهد گفت مسپله مملكت اداره كردن بسيار فراتر از صحبتهاي بالا است مملكتي كه هوا كمي سرد ميشه گاز قطع ميشه و هوا گرم كه ميشه برق جواب گو نيست و شكم مردم را سير كردن و مثلا تداركات هياتهاي سينه زني را آماده كردن و مواظب بيگانگان هم بودن و........اينها واقعا طاقت فرساست و اين را بايد گفت كه همان هايي را كه حاج آقا لعن كرده اند از كساني هستنند كه سالهايي را به امر اداره كردن مملكت همت گماشته بودنند و مردم هم ميدانند كه زندگي را كه اكنون دارند پايه آن را خيلي از گذشتگان بنا نهاده اند مثل قديمي كه ميگه ديگران كاشتنند ما خورديم ما بكاريم ديگران بخورند نه كه ما گذشتگان كه ما محصول رنجهاي آنها هستيم را كتمان كنيم
و خودمان تخم نفاق بكاريم براي ديگران
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۸۶/۱۰/۱۶
0
0
در ادامه دعاي اقاي ارضي....
خدايا به دينداران ما علم٬ شعور و قدرت تحليل علمي و عقلاني
عطا كن تا بيش از اين شاهد خالي شدن عرصه هاي دينمداري از اهل علم و جوانان با هوش اين مملكت و در عوض
جولان دادن لمپن ها نباشيم!!!
خدايا شر انهاي رو كه با رفتار و گفتارشون چهره دين را عقب مانده٬
كريه و ضايع كننده ادب و فهم وشعور انسان نشان ميدهند
از سر تمام مسلمين جهان كم كن. انشاالله
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۸۶/۱۰/۱۶
0
0
... راستي يادم رفت بگم. از نظر مردم مداح بايد ادب و[... داشته باشه]
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۸۶/۱۰/۱۷
0
0
بله! وقتي دين در خدمت سياست در آيد چنين شود.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۸۶/۱۰/۱۷
0
0
مگه دروغ گفته ؟شما خودتون هم ميدونيد مداحي كه جيگر نداشته باشه و ماست باشه به درد نمي خوره و اصولا ادم بي خاصيت و ماست به درد نمي خوره حالا چون شما و ارضي با هم بد هستيد به حرف زدنش ايراد ميگيريد كاري نداشته باشيد كه مخالف شماست حرفش كه درسته.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۸۶/۱۰/۱۷
0
0
خيلي از اقايان چون سرسفره بيت المال نشسته اند واز اصل 44 در گذشته ُُنزديك به 17 سال گذشته- خود وفاميل هايشان به نوايي رسيده اند خودشان راگم كرده اندحال چون حاج منصور حرف حق برآنها زده است برايشان بسيار گران است ولذا كلمه مصلحت است را مي آورند
اين ها همان دسته اي بودند كه امام را رنجاندند وبه آقاي خامنه اي در پشت پرده ضربه مي زنند
اين ها اعتقاد دارند كه ما نبايد دعاكنيم وبايد مردم وجامعه در فساد غلطان شود .
به قول معصومين ص حرف حق تلخ است وحرف باطل شيرين است.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۸۶/۱۰/۱۷
0
0
به جون هم افتادن دواي درد مردم مسلمان نيست. در پي اتحاد جهان اسلام هستيم در حالي كه خودي و شيعه ايراني را تحمل نمي كنيم. بايد شايسته سالاري را حاكم كنيم تا يك سيستم درست و منطقي بنا نهيم. در چنين سيستمني لاشخوران جاي جولان نخواهند داشت. برادران مومن و متعهد اگر كسي را شايسته تر از خود تشخيص دادند بايد جايگاه خود را تحويل دهند اگر دلشان به اسلام و مومنين مي سوزد.
ناشناس
|
-
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۸۶/۱۰/۱۷
0
0
يكي از بزرگترين انحرافات بعضي دينداران ما در اين كشور آن است كه در زير اسم خودشان امضاء مومن يا مومنين مي كنند. بي خود نيست كه بعضي ها در اين كشور اينفدر از خود متشكراند . چراكه ظاهرا فكر مي كننددر علم واشرافي كه فقط خداوند دارد ُشريكنند.
ناشناس
|
-
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۸۶/۱۰/۱۷
0
0
همه به خوبی می دانیم که امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر و در نهایت برای اصلاح جامعه قیام کردند. حاج منصور راست میگوید که مداح نباید فقط گریه کند و به سروصورت بزند بلکه یک مداح و یک محب امام حسین (ع) باید مه مسائل اطرافش نگاه کند و مشکلات جامعه را شجاعانه بیان کند. به نظر شما آیا ایشان حرف اشتباهی زده اند. من اینطور گمان نمی کنم.شما که مدعی دفاع از آزادی بیان هستید چرا ایشان را تخطئه می کنید؟ امام علی (ع) می فرمایند( انظرو ماقال ولا تنظرو من قال: ببین چه میگوید و کاری نداشته باش که میگوید) حرف حق را هرکسی که بگوید حرف حق است حتی اگر این حرف حق به لهجه کوچه بازار بوده و گوینده آن مداح بد دهنی مثل حاج منصور باشد.
ناشناس
|
-
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۸۶/۱۰/۱۷
0
0
واي بر مملكتي كه نظريه پردازان دولتش متملقان حرفه اي و نان به نرخ روز خور و بي هنر باشد.
ناشناس
|
-
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۸۶/۱۰/۱۷
0
0
manzo_or az jigar, hamoon fahm va sho_oure? ya ghadareh keshi? lotfan yek tozih bedid ke man ham az in jigar sar dar biaram. mamnon
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین