کد خبر: ۶۸۹۸۳۰
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵

تثبیت صدرنشینی میلان/ آتالانتا وارد می‌شود

تیم فوتبال آث‌میلان با برتری خانگی برابر تورینو، جایگاه خود در صدر جدول رده‌بندی سری آ را تثبیت کرد.
تثبیت صدرنشینی میلان/ آتالانتا وارد می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

بامداد یکشنبه از هفته هفدهم لیگ فوتبال باشگاه‌های ایتالیا، میلان در ورزشگاه «سن‌سیرو» به مصاف تورینو رفت و به برتری دو بر صفر دست یافت.

این برتری موجب شد تا روسونری به امتیاز ۴۰ رسیده و همچنان صدرنشین جدول باشد. «رافائل لیائو» و «فرانک کسیه» برای میزبان در این دیدار گلزنی کردند.

میلان که در دیداری قبلی خود مقابل یوونتوس شکست خورده بود تا نخستین باخت فصل را تجربه کند با کسب این پیروزی مقابل تورینو، توانست ضمن جبران ناکامی دیدار قبلی، همچنان مدعی اصلی قهرمانی باشد.

تیم گاسپرینی به شاگردان اینزاگی رحم نکرد؛ آتالانتا وارد می‌شود

تیم‌های بِنِوِنتو و آتالانتا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان موفق شد با نتیجه پرگل چهار بر یک از سد حریف خود بگذرد.

ستاره این مسابقه یوسیپ ایلیچیچ بود که موفق شد گل نخست تیمش را در دقیقه ۳۰ به ثمر برساند و در ادامه پاس گل سوم را در دقیقه ۷۱ برای دووان زاپاتا ارسال کند. گل دوم توسط رافائل تولوی در دقیقه ۶۹ به ثمر رسید و گل چهارم در دقیقه ۸۶ توسط لوئیز موریل زده شد. در سوی مقابل تنها گل تیم پیپو اینزاگی توسط مارکو سائو(۵۰) وارد دروازه پیرلوئیجی گولینی شد.

با این نتیجه آتالانتا به ششمین پیروزی در هشت بازی اخیر خود رسید و با ۳۱ امتیاز به رده چهارم صعود کرد و فاصله خود را با صدر به ۶ امتیاز کاهش داد تا بار دیگر به عنوان یک تیم مدعی شناخته شود. تیم گاسپرینی هفته‌هاست که رنگ باخت را ندیده و دوباره مانند گذشته به یک تیم بی‌رحم تبدیل شده است.آنها در پنج بازی اخیر خود دست کم ۲ گل در هر دیدار به ثمر رسانده‌اند.

تیم بنونتو هم با تحمل این شکست خانگی با ۲۱ امتیاز در رده دهم باقی ماند اما این جایگاه برای این تیم تازه صعود کرده موقتی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین