کد خبر: ۶۸۹۸۴۲
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲

تشکیل تیم حقوقی برای دفاع از ترامپ مقابل استیضاح

شبکه خبری سی‌ان‌ان با استناد به منابع گزارش داد، در صورتی که ترامپ با دادگاه استیضاح مواجه شود، رودی جولیانی، وکیل شخصی ترامپ و الن درشوویتس، از وکلای آمریکایی احتمالا تیم حقوقی او را تشکیل می‌دهند.
تشکیل تیم حقوقی برای دفاع از ترامپ مقابل استیضاح
آفتاب‌‌نیوز :

 به دنبال هرج و مرج در کنگره آمریکا در زمان حمله هواداران ترامپ به این ساختمان که قانونگذاران را مجبور کرد راهی پناهگاه شوند، دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا اکنون خواستار برکناری او هستند، از جمله از طریق یک فرایند استیضاح.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، الن درشوویتس پیشتر به پایگاه خبری پولیتیکو گفت که دفاع از ترامپ مایه افتخار اوست.

روز جمعه قانونگذاران آمریکایی مفاد استیضاح که ترامپ را به "تحریک شورش و سوءاستفاده از قدرت" متهم می‌کرد، منتشر کردند، در حالی که دیگران خواستار استفاده از متمم ۲۵ قانون اساسی آمریکا هستند که یک مکانیسم برای حذف رئیس جمهوری از قدرت است که قادر به انجام وظایفش نیست.

مفاد این استیضاح رسما روز دوشنبه ارائه می‌شوند.

ترامپ همچنین در رسانه‌های اجتماعی همچون توییتر، فیسبوک، یوتیوب و اینستاگرام با انتقاد مواجه شده و حساب‌های کاربری او بعد از آشوب ششم ژانویه در کنگره بسته شدند. این شبکه‌ها به سخنرانی جنجالی ترامپ به عنوان عامل تحریک معترضان اشاره دارند. او از حامیانش خواست برای تغییر نتیجه آنچه "انتخابات آلوده به تقلب" خواند، "مبارزه" کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین