کد خبر: ۶۸۹۹۰۱
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

ترامپ توییتر را بابت مسدود کردن حسابش به چالش می‌کشد

شبکه سی‌ان‌ان به نقل از مشاور ترامپ گزارش داد، رئیس جمهوری آمریکا در چند روز باقیمانده از دولتش در فکر به چالش کشیدن توییتر و دیگر پلتفورم‌های شبکه اجتماعی است که او را برای همیشه از فعالیت در فضای مجازی منع کرده‌اند.
ترامپ توییتر را بابت مسدود کردن حسابش به چالش می‌کشد
آفتاب‌‌نیوز :

شبکه اجتماعی توییتر روز جمعه برای همیشه حساب شخصی دونالد ترامپ را بست و به این مساله اشاره کرد که رئیس جمهوری آمریکا، حامیانش را برای یورش خشونت‌بار به کنگره به منظور جلوگیری از تایید آرای الکترال مورد نیاز برای ریاست جمهوری جو بایدن تحریک کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک،  این مشاور دونالد ترامپ توضیح نداد که روند پیش رو چگونه خواهد بود و گفت: فقط بحث رئیس جمهور ترامپ نیست، بلکه حرف بر سر ۷۵ میلیون آمریکایی است که از او حمایت می‌کنند.

این منبع همچنین بدون توضیح بیشتر مدعی شد: به نظر می‌رسد که شرکت‌های رسانه‌ای بزرگ از جمله فیسبوک و دموکرات‌های کنگره این قدرت جادویی را دارند تا پایگاه جمهوری‌خواهان را به نحوی که تنها خودشان میدانند چگونه است، منزوی کنند.

پس از آنکه فعالیت ترامپ در این شبکه اجتماعی به حالت تعلیق درآمد، ترامپ در پیامی گفت احتمالاتی درباره ایجاد یک پلتفورم برای خودش در آینده را بررسی می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین