کد خبر: ۶۹۰۰۴۲
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

ممنوعیت تردد شبانه همچنان ادامه دارد؟

فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در استان البرز گفت: هر چند تعداد فوتی‌های روزانه کرونا در استان به کمتر از انگشتان یک دست رسیده و تعداد بستری‌ها هم از ۱۰۰۰ نفر به ۳۰۰ نفر کاهش پیدا کرده است ولی بی توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی ضرربار خواهد بود و ممکن است باعث شیوع موج چهارم کرونا شود.
ممنوعیت تردد شبانه همچنان ادامه دارد؟
آفتاب‌‌نیوز :

نورمحمد فردی روز دوشنبه ۲۲ دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود ۱۱ ماه از شیوع ویروس کرونا در جهان می‌گذرد و طی این مدت فراز و نشیب‌های زیادی از جهش‌های مختلف این ویروس تا پرشدن تخت‌های بیمارستانی را تجربه کرده‌ایم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با اجرای طرح ملی مقابله با کرونا از ابتدای آذرماه؛ شاهد سیر نزولی شیوع این بیماری در کشور به ویژه استان البرز بوده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز توضیح داد: در حال حاضر شهرستان‌های کرج، ساوجبلاغ و اشتهارد در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت آبی قرار دارند.

این مسئول توضیح داد: با این اوصاف فعالیت همه صنوف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای آبی بلامانع است و در شهرهای زرد هم صنوف گروه یک، دو و سه اجازه فعالیت دارند.

فردی در پاسخ به نحوه حضور کارمندان دولت در شرایط فعلی گفت: در وضعیت زرد دو سوم کارکنان باید در محل کار حضور پیدا کنند و مابقی دورکاری داشته باشند.

فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز افزود: با توجه به اینکه طرح ممنوعیت ترددها از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح نتیجه رضایت بخشی داشته، این طرح تا اطلاع ثانوی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم نباید در شرایط فعلی حساسیت خود را نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دست بدهند، گفت: هر چند تعداد فوتی‌های روزانه کرونا در استان به کمتر از انگشتان یک دست رسیده و تعداد بستری‌ها هم از ۱۰۰۰ نفر به ۳۰۰ نفر کاهش پیدا کرده است ولی بی توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی ضرربار خواهد بود و ممکن است باعث شیوع موج چهارم کرونا شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین