کد خبر: ۶۹۰۱۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲

هوادارنماها در داربی/ گل آفساید جشن آبی ها را خراب کرد

تعدادی از عوامل فنی و تدارکات دو تیم که روی سکوهای ورزشگاه حضور داشتند، اقدام به شعار دادن و حتی تمسخر تیم مقابل و بازیکنان مصدوم رقیب کردند!
هوادارنماها در داربی/ گل آفساید جشن آبی ها را خراب کرد
آفتاب‌‌نیوز :

در نیمه دوم، اعتراض ها از نیمکت استقلال به نیمت پرسپولیس منتقل شد و گل‌محمدی، پیروانی، مطهری و سایر عوامل این تیم نسبت به تصمیمات داور معترض شدند و علاوه بر سروصدا، در کنار زمین بالا و پایین می‌پریدند تا داور دست به جیب شود و به یکی از دستیاران یحیی کارت زرد دهد.

تعدادی از عوامل هر دو تیم که در نبود فضا روی نیمکت‌ها روی سکوهای ورزشگاه مستقر شده بودند، بیش از بقیه مربیان و بازیکنان سروصدا می‌کردند و در نقش هوادار ظاهر شدند. ادامه این وضعیت تذکر ناظر بازی را هم به دنبال داشت و به این افراد هشدار داد که سروصدا را کمتر کنند.

با این حال اعتراض تدارکات این دو تیم روی سکوها افاقه نکرد و آن‌ها مانند هواداران در حال شعار دادن و تشویق تیم‌های خود و حتی تمسخر بازیکنان حریف بودند؛ اتفاقی که در فوتبال روز دنیا بعید است. حتی هنگام تعویض بازیکنان مصدوم هم تدارکات دو تیم به تمسخر تیم مقابل پرداختند!

فرصت سوزی مهدی عبدی و در ادامه گل نشدن دروازه خالی روی شوت نوراللهی و نجات دروازه استقلال توسط ریگی، حسرت گل‌محمدی را به دنبال داشت و روی دو زانو به زمین نشست.

گل دوم پرسپولیس، نیمکت سرخپوشان را منفجر کرد. یکی از دستیاران یحیی به سبک بهزاد غلامپور روی سر و گردن گل محمدی پرید و نزدیک بود او را زمین بزند.

در اواخر بازی دیاباته دروازه خالی حریف را باز کرد و بازیکنان و مربیان استقلال جشن گرفتند اما این گل آفساید اعلام شد تا خوشحالی آبی ها دوام نداشته باشد.

گل مهدی قایدی در وقت های اضافه، باعث ورود کادر فنی و دستیاران فکری به داخل زمین و شروع یک جشن مفصل در اواخر مسابقه بود و در مقابل، نیمکت نشینان پرسپولیس نظاره گر این صحنه بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
دیگه مردم خسته شدند میبینید که دیگر نظر هم نمیدهند سابق به اینگونه نوشته ها چقدر زیاد نظر میدادند حالا دیدید گرانی چه به سر ملت آورد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین