کد خبر: ۶۹۰۱۵۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۲

بازداشت پدر کودک‌آزار در عجب شیر / برای سرگرمی و مزاح این کار را کردم!

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از بازداشت پدر کودک آزار در عجب شیر خبر داد.
بازداشت پدر کودک‌آزار در عجب شیر / برای سرگرمی و مزاح این کار را کردم!
آفتاب‌‌نیوز :

فرگل صحاف اظهار داشت: در پی انتشار تصاویری با مضمون کودک آزاری در فضای مجازی، با دستور مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی، تیمی متشکل از معاونت اجتماعی، اورژانس اجتماعی و اداره بهزیستی شهرستان، موضوع با جدیت کامل در دستور کار بهزیستی قرار گرفت و با پیگیری های لازم از جانب اورژانس اجتماعی و همکاری با کادر دادستانی عمومی، عوامل نیروی انتظامی شهرستان ،بلافاصله با بررسی های پلیس فتا هویت متهمین در یکی از روستاهای شهرستان عجب شیر شناسایی شد.

وی افزود: تیم سیار اورژانس اجتماعی بلافاصله جهت مداخله در پرونده با همراهی عوامل نیروی انتظامی برای مصاحبه با عاملین کودک آزاری اعزام شد.

صحاف گفت: پس از بررسی های لازم مشخص شد فرد کودک آزار پدر کودک بوده و با بیان اینکه از روی عدم آگاهی و جهت سرگرمی و مزاح با کودکش اقدام به این کار نموده که اقوام نزدیک ( عمو و پسر عموی کودک) از موضوع سوء استفاده کرده و آنرا در فضای مجازی پخش کرده و موجب خدشه دار شدن اذهان عمومی شده اند.

وی افزود: مسببین به همراه پدر کودک به خاطر اقدام ناشایست، در فرماندهی انتظامی شهرستان عجب شیر در بازداشت به سر می برند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: طی مصاحبه های بالینی با پدر خانواده ( که از لحاظ روحی و روانی سالم بوده ) در خصوص اعمال ناشایست مشهود در کلیپ ویدیویی به شدت اظهار ندامت کرده و به جد اظهار داشت که از روی عمد و به قصد آسیب رساندن و آزار به کودک نبوده و صرف خوشایندی کودک و ایجاد سرگرمی برای کودک بوده است.

وی از مردم فهیم استان درخواست کرد در صورت مشاهده مواردی با مضامین کودک آزاری، مراتب را جهت پیگیری به شماره تلفن 123 اورژانس اجتماعی اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
11
وجداناََ این پست فطرت رو بجهت شوخی و خنده و مزاح بذارید روی زمین با غلطک کوماتسو 8تُن از روی پاهاش تا ران،، عبور کنید....
ناشناس
|
Oman
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
9
ایشان صلاحیت نگهداری از فرزند را ندارد، و باید از اشخاصی که با انتشار کلیپ شکنجه باعث رهایی کودک معصوم از شر این نامرد پست فطرت شدند قدردانی نمود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
1
4
الان با این خبر ما فهمیدیم موضوع چیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
1
2
باید این مرد روانی را ک حتی به فرزند خود هم رحم نمیکند را خوراک حیوانات وحشی کنند تا ان حیوان ها برای مزاح و سرگرمی ان را تیکه تیکه کنند..
کلیپ آزار آن طفل بیگناه جگرمان را اتش زد..
با کودک چیکار کرده بود مگه من‌که خوندن هیچی نفهمیدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
1
9
با کودک چیکار کرده بود مگه من که خوندم هیچی نفهمیدم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین