آفتابنیوز : آفتاب: عدم جواب گويي مناسب به مسافران در حال انتظار در فرودگاه امام خميني (ره)، موجب اعتراض و شعار دادن مسافران عليه ايرلاين ها و مسئولان شد.
به گزارش خبرگزاری موج، شاهدان عيني حاضر در فرودگاه امام خميني تهران دليل اين اعتراض ها را نا هماهنگي در اعلام ساعت پرواز دانستند و گفتند: بسياري از پرواز ها انجام نشده است و آن تعداد پرواز هاي ورودي كه در فرودگاه امام به زمين نشسته اند در تحويل بار مسافران تاخير دارند و بيشتر مسافران ساعت هاست كه در انتظار هستند و مسئولان فرودگاه پاسخگويي مناسبي در اين خصوص نداشته اند.
يكي از مسافران در اين خصوص گفت: پرواز اير فرانس كه مقرر بود ساعت 14 صبح روز يكشنبه انجام شود تا ساعت 11 صبح سه شنبه هنوز انجام نشده و تمام پرواز هاي دوبي كنسل شده و هواپيمايي لوفت هانزا نيز هيچ پروازي انجام نداده است.
همچنين يكي ديگر از مسافران كه كنار تسمه نقاله ايستاده بود با اعتراض و پرخاش توضيح داد: تسمه نقاله براي تحويل بار مسافران كار نمي كند و تعداد كارگران خدماتي بسيار اندك است و وقتي اين موضوع را به مدير فرودگاه اعلام كرديم وي با ذكر اين دليل كه اين موضوع به پيمانكار ارتباط دارد جواب گوي مشكلات نبود.
وي افزود: ايشان دليل اين مشكلات را به پيمانكار مربوط دانستند و كمبود نيروي انساني كه اين موضوع نيز جاي تامل دارد.
پيش از اين اعلام شده بود اين فرودگاه به وضع عادي باز گشته است اما با وضع نابسامان كنوني جاي آن است كه مسئولان پاسخگو باشند.
به خدا هيچ جاي دنيا - هيچ جاي دنيا اينطور نيست .
اگر درك مي كنيد . اين شركت تعهدي (ضمانتي) در قبال بدنه و قفل بسته هاي بار ندارد كه طبق گفته خود ايشان (مسول مربوطه ) خلاف قوانين ياتا و توهين كلمه اگر درك مي كنيد ( اگر مي فهميد ) كه جرعت نداشت كپي از آن را در اختيار بگذارد ..!