کد خبر: ۶۹۰۳۴۷
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

اظهارات سیمئونه پس از قهرمانی در نیم فصل

سرمربی اتلتیکومادرید پس از قهرمانی در نیم فصل لالیگا با رسانه صحبت کرد.
اظهارات سیمئونه پس از قهرمانی در نیم فصل
آفتاب‌‌نیوز :

اتلتیکومادرید با پیروزی ۲ بر صفر مقابل سویا توانست قهرمان نیم فصل لالیگا شود. دیگو سیمئونه پس از بازی گفت: در نیمه دوم بازی دیگری شروع شد. می‌دانستیم اگر از لحاظ دفاعی خوب کار کنیم می‌توانیم به حریف ضربه بزنیم. ما برابر حریف خیلی خوبی بازی کردیم. آن‌ها فوتبال خیلی خوبی را به نمایش می‌گذارند. کار تیمی ما عالی بود.

سرمربی اتلتیکومادرید درباره گلزنی سائول نیگس اظهار کرد: او فوتبالیست فوق‌العاده‌ای است و همیشه روزهای خوبی را سپری کرده است. عادی است که در یک زمان سخت ترین دوران ورزشی‌اش را بگذراند. او به دنبال بازیافتن بهترین سطح خود است و در این زمینه با توماس لمار رقابت دارد که برای تیم خوب است و هم‌چنین برای باشگاه خیلی اهمیت دارد.

سرمربی آرژانتینی در ادامه به بازی اشاره کرد و گفت: تیم با یک ایده کاملا مشخص وارد زمین شد. فضای خالی برای ضربه زدن وجود داشت. آنخل کورئا گلزنی و تک به تک لوییس سوارس را بونو به خوبی مهار کرد. عملکرد یانیک کاراسکو و کورئا برای بستن کناره‌ها و حمله نکردن ناواس و آکونیا عالی بود.

اتلتیکو در سرمای زیر هفت درجه مادرید برابر سویا بازی کرد. سیمئونه در این رابطه اظهار کرد: بازیکنانم خیلی خوب بازی را فهمیدند. زمانی که فوتبال را به این شکل شروع می‌کنید، آفتابی وجود ندارد، باد، باران و برف است تنها با گردش توپ و فوتبال وجود دارد. وقتی بازی می‌کنید دیگر شرایط جوی را فراموش می کنید.

فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال، سرمربی اتلتیکو را به عنوان بهترین مربی در یک دهه اخیر معرفی کرد. سیمئونه درباره این افتخار گفت: خیلی به این موضوع فکر نمی‌کنم. تمرکزمان روی بهتر کردن تیم و هر روز کار و تمرین کردن است. ما تغییر بزرگی در بازی‌مان ایجاد کردیم. این یعنی سلامت تیم. بازیکنانی که وارد تیم می‌شوند به ما انرژی فراوانی می‌دهند. من از همان روز اولی که هدایت اتلتیکو را بر عهده گرفتم می‌خواستم تیم را به بالاترین جایگاه در اروپا برسانم. چیزی که من را بیش از همه به وجد می آورد رشد و پیشرفت بازیکنان است.

اتلتیکو برای جایگزینی دیگو کاستا به دنبال امضای قرارداد با موسی دمبله است. سرمربی آرژانتینی در مورد این انتقال اظهار کرد: خیلی پیش رفته است. این قرارداد به امضا خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین