کد خبر: ۶۹۰۳۴۸
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

خواسته جالب گواردیولا از بازیکنانش؛ دویدن در تمرین ممنوع

پپ گواردیولا از بازیکنانش خواسته است در تمرین راه بروند و دویدن را کنار بگذارند.
خواسته جالب گواردیولا از بازیکنانش؛ دویدن در تمرین ممنوع
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی بعد از چهار برد پیاپی در لیگ برتر در صورتی که بتواند برایتون را نیز شکست دهد با یک بازی کم‌تر به یک امتیازی لیورپول می‌رسد.

پپ گواردیولا درباره پیشرفت تیمش در این فصل لیگ برتر گفت: تنها تفاوت این است که ما کم‌تر می‌دویم. ما بیش از حد می‌دویدیم. وقتی فوتبال بازی می‌کنید باید راه بروید - یا خیلی کم‌تر بدوید. بدون توپ شما باید بدوید. اما با توپ شما بیش‌تر باید در موقعیت باقی بمانید و اجازه می‌دهید توپ حرکت داده شود نه شما و از این لحاظ در این بازی‌ها پیشرفت کردیم.

سیتی در این فصل با ۲۴ گل در لیگ برتر با کم‌ترین تعداد در بین ۹ تیم برتر تلاش کرده است بردهای اقتصادی داشته باشد. اما از زمان تساوی ۱-۱ مقابل وست بروم در ماه دسامبر، آن‌ها شروع به چرخش کردند و در ۶ بازی گذشته خود در تمام مسابقات ۱۵ گل به ثمر رساندند.

گواردیولا گفت: قبول دارم این فصل در گلزنی خوب نبودیم. این تقصیر من بود اما ما کمی به اصول اولیه خود برگشتیم. دلیل این امر این بود که بازیکنان به زمان نیاز دارند تا بهترین شرایط را به دست آورند. طبیعی است که بعد از نتایج خوب مردم دوباره تجسم می‌کنند که ما می‌توانیم دوباره این کار را به روشی که در گذشته انجام دادیم انجام دهیم؛ و این همان روشی است که باید ادامه دهیم.

حضور نداشتن سرخیو آگوئرو به مشکلات گلزنی سیتی کمک نکرده است.

گواردیولا گفت: او روحیه خوبی داشت و اکنون قرنطینه شده است. مطمئناً، او جلسات تمرینی را از دست خواهد داد و البته به تمرین نیاز دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین