اخه چی بگم وقتی معاملات پوششی نباشه شفاف باشه امریکا میاد جفت طرف رو تحریم میکنه خوب اینا که خیلی طرفدارن fatef رو بپذیرند یه ضمانت بدن نه مثل برجام که امضای جان کری تضمین بود
صادرات پوششی چرا باید باشد مگر ما کشور ازاد نیستیم چرا ما مردم باید هزینه اش را بدیم
بنده کاملا با اقای اخوندی موافقم
تصویب نکردن FATF یعنی گل به خودی زدن
باسلام
یعنی وجدانا کسی بهتر از این دوتا آدم نیست
از یکی تهجر میباره از یکی خودباختگی و ترس
این آقای آخوندی همونی نبود که ...زد به وزارت راه؟
کسی بهتر از اینا نبود؟
چی بگم والا ،...
بنیاد خانواده های ما داره از بین میره بخاطر وضعیت خیلی بد اقتصادی ،
به زن و بچه هامون رحم کنید ، دیگه تاب و توان این همه گرانی را نداریم...