کد خبر: ۶۹۰۵۶
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۸۶ - ۲۳:۱۰
پیکر مرحوم سید مهران قاسمی فردا به خاک سپرده می شود

پنجشنبه؛ وداع روزنامه نگاران با سبکباران

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: پیكر مرحوم سید مهران قاسمی دبیر سرویس بین‌الملل روزنامه‌ی اعتماد ملی، فردا ساعت 9 صبح از مقابل دفتر روزنامه‌ی اعتماد ملی در خیابان كریمخان تشییع و سپس در بهشت زهرا به خاك سپرده می‌شود.

ضمناً مراسم ختم مرحوم قاسمي نیز روز شنبه از ساعت 30/15 در مسجدالنبي در خيابان کارگر شمالي برگزار مي شود.
 
مهران قاسمی دبیر سرویس بین‌الملل روزنامه‌ی اعتماد ملی بعد از ظهر دیروز بر اثر ایست قلبی در منزل خود در تهران درگذشت.
 
مهران قاسمی, دبیر سرویس بین الملل روزنامه اعتماد ملی، در حالی بعد از طی یک دوره بستری در بیمارستان به علت تصادف رانندگی، دیروز در اثر عارضه قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد که فروردین امسال سی امین بهار عمر خود را جشن گرفته بود.
 
مرحوم مهران قاسمی در راه‌اندازی روزنامه‌ی اعتماد ملی نقش موثری داشته و پیش از این نیز در روزنامه‌های یاس نو، وقایع اتفاقیه، شرق، توسعه و تعدادی دیگر از روزنامه‌های كثیرالانتشار كشور مشغول به فعالیت مطبوعاتی بوده است.
 
مهران قاسمی، مدتی نیز به عنوان دبیر سرویس بین الملل خبرگزاری آفتاب با این سایت همکاری داشته است. او همچنین سابقه همکاری با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) را نیز در کارنامه دارد.
 
از مرحوم مهران قاسمی كتاب «كیمیا خاتون؛ دختر رومی» توسط نشر ثالث منتشر شده و ترجمه‌ی كتاب جیمی كارتر تحت عنوان «فلسطین؛ نه سازش نه صلح» در دست انتشار است كه تا دو هفته‌ی آینده منتشر می‌شود.
 
همچنین کتاب «سیاست‌های امنیتی ایران در دوران پس از انقلابیگری» با ترجمه مشترک مهران قاسمی و علی اکرمی، در سال ۱۳۸۰ به بازار کتاب ایران عرضه شده است. 

خبرگزاری آفتاب یک بار دیگر ضایعه درگذشت این روزنامه‌نگار و مترجم جوان را به خانواده او و جامعه مطبوعاتی ایران تسلیت می‌گوید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۸۶/۱۰/۲۰
0
0
حقيقتا متاثر و متاسف شدم .
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۸۶/۱۰/۲۰
0
0
خودایش بیامرزد - روحش شاد .
ناشناس
|
-
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۸۶/۱۰/۲۰
0
0
واقعا متاسفم روحش شاد باد از خداوند بزرگ ارزومند صبر و شكيبايي براي خانواده محترم داغ ديده اش هستم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین