کد خبر: ۶۹۰۶۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

سازمان بورس مستقل می‌شود؟

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت:جهت بررسی رانتها و مفاسد رخ داده و حمایت از حقوق سهامداران طرح ⁧ تحقیق و تفحص از سازمان بورس⁩ با امضای ۵۰نماینده تدوین و در کمیسیون اقتصادی تصویب و بزودی در جلسه علنی مطرح می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شرایط و وضعیت بازار بورس، اظهار داشت: متوسط زیان سهامداران در بورس به 50درصد رسیده و کسانی که اوایل تابستان وارد بورس شدند، حتی تا 70درصد سرمایه‌شان آب رفته است.

وی با بیان اینکه چه کسی پاسخگوی نابودی سرمایه مردم است؟ ادامه داد:‏کنترل بورس دست دولت است اما احساس مسئولیت ندارد که همین مسئله باعث نگرانی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید ⁧ سازمان بورس⁩ مستقل شده و دولت نتواند هر طور خواست یکه تازی کند، افزود: ‏در این راستا تدوین طرح ⁧ استقلال بورس از دولت⁩ را آغاز کرده‌ایم.

حجت الاسلام موسوی لارگانی تصریح کرد: همچنین جهت روشن شدن وقایع رخ داده در بورس، بررسی رانتها و مفاسد رخ داده و حمایت از حقوق سهامداران طرح ⁧ تحقیق و تفحص از بورس⁩ هم با امضای 50نماینده تدوین و در کمیسیون اقتصادی تصویب و بزودی در جلسه علنی مطرح می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
آیا رزم حسینی وزیر صمت مثل شما از طیف اصولگرایان نبود که با دستوری کردن قیمت فولاد کلید این موج منفی رو زد؟ پیدا کنید پرتقال فروش را
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین