کد خبر: ۶۹۰۷۲۲
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال

تساوی آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان

تیم آلومینیوم اراک در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور مقابل گل گهر سیرجان به نتیجه تساوی دست یافت.
تساوی آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان
آفتاب‌‌نیوز :

این بازی در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) اراک برگزار شد که با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید و امتیاز این بازی بین هر ۲ تیم تقسیم شد.

شاگردان خطیبی در این دیدار با ترکیب «حسین پورحمیدی»، «رامتین سلیمانزاده»، سید «مهدی حسینی»، «میثم مجیدی»، «میثم آقایی»، «شاهین توکلی»، «پوریا آریاکیا»، «امیرمحمد هوشمند»، «اسماعیل شریفات»، «حامد پاکدل» و «مصطفی احمدی» وارد زمین شد.

شاگردان قلعه نویی نیز با ترکیب «علیرضا حقیقی»، «آرمین سهرابیان»، «علیرضا علیزاده»، » سید« علیرضا ابراهیمی»، «بهنام برزایی»، «علی اصغر عاشوری»، «میلاد زکی پور»، «یونس شاکری»، «سعید صادقی»،
«احمدرضا زنده روح» و « گادوین منشا» بازی خود را آغاز کردند.

بازیکنان آلومینیوم اراک بازی را از ابتدا با شیوه حمله آغاز کردند و از همان دقایق ابتدایی فشار زیادی بر روی دروازه گل گهر وارد کردند.

نخستین کارت زرد این دیدار در دقایق پایانی نیمه اول به «امیرمحمد هوشمند» از تیم آلومینیوم اراک تعلق گرفت.

تلاش بازیکنان هر ۲ تیم در نیمه اول این دیدار برای باز کردن دروازه حریفان نتیجه نداشت و بازی صفر بر صفر به پایان رسید.

در دقیقه ۷۴ بازی، تعویضی برای تیم آلومینیوم اراک صورت گرفت که سید «مهدی حسینی» از زمین خارج و «محمد علی نژاد» جای او را گرفت.

دومین و سومین تعویض تیم آلومینیوم اراک نیز در ۱۰ دقیقه مانده تا پایان این بازی انجام شد که «میثم مجیدی» از زمین خارج و «سعید باقر پسند» جایگزین او شد و «میثم آقایی» نیز از زمین بیرون رفت و «امیر نوری» به جای او وارد زمین شد.

بازیکنان هر ۲ تیم تلاش های زیادی برای تغییر نتیجه تساوی داشتند اما پس از گذشته سه دقیقه وقت اضافی نیمه دوم هم تغییری در این نتیجه رخ نداد و بازی با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

تیم آلومینیوم اراک تا قبل از این دیدار با ۱۱ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی مسابقات قرار داشت و تیم گل گهر سیرجان با ۱۴ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به اراکی ها در جایگاه هشتم قرار داشت.

تیم آلومینیوم اراک در دیدار قبلی‌ مقابل ذوب آهن اصفهان در خانه به تساوی ۲ بر ۲ رسید و گل گهری‌ها هم در واپسین بازی خود تا پیش از این دیدار، در سیرجان تن به شکست با نتیجه ۲ بر یک برابر مقابل استقلال دادند.

قضاوت دیدار امروز آلومینیوم و گل گهر سیرجان را «علی صفایی» برعهده داشت و «محمد عطایی» و «مهدی الوندی» نیز داور وسط را برای قضاوت این بازی کمک دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین