کد خبر: ۶۹۰۷۳۵
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵

کشف ۷ میلیاردی کالای قاچاق در «تهران»

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق از انبار ساختمانی مسکونی در شهرک گلستان خبر داد.
کشف ۷ میلیاردی کالای قاچاق در «تهران»
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ «سعید راستی» بیان داشت: روز گذشته خبری مبنی بر اینکه مالک ساختمانی مسکونی در شهرک گلستان، مقدار فراوانی کالای قاچاق در داخل انبار ساختمان دپو و جمع آوری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی عنوان کرد: هویت مالک ساختمان و نشانی دقیق آن شناسایی شد و تیمی از ماموران به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد، خبر صحت داشته و مقادیر فراوانی تجهیزات جانبی کامپیوتر در این مکان دپو شده است.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران ابراز داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار ساختمان اخذ شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازدید از داخل انبار ساختمان ۲۰۲ دستگاه جانبی کامپیوتر فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف و متهم به قاچاق بودن کالاهای کشف شده معترف شد.

سرهنگ راستی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: کلیه اموال کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران تحویل شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین