کد خبر: ۶۹۰۷۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰

نجات ۲۵ نفر از مجتمع آتش گرفته در تهران

محل آتش سوزی یک ساختمان پنج طبقه مسکونی ۱۰ واحده بود که در طبقه منهای یک این ساختمان سه دستگاه خودرو وجود داشت که یکی از خودروها که خودروی BMW بود دچار حریق شده بود.
نجات ۲۵ نفر از مجتمع آتش گرفته در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شامگاه جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: حوالی ساعت ۱۲ امروز حادثه آتش سوزی ساختمان مسکونی در خیابان اختیاریه، خیابان دیباجی جنوبی به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودورهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: محل آتش سوزی یک ساختمان پنج طبقه مسکونی ۱۰ واحده بود که در طبقه منهای یک این ساختمان سه دستگاه خودرو وجود داشت که یکی از خودروها که خودروی BMW بود دچار حریق شده بود.

وی ادامه داد: این خودرو کاملا شعله‌ور بود و تقریبا هیچ بخشی از این خودرو سالم نمانده بود و شدت دود و حرارت به قدری بود که گچ‌های سقف کاملا تخریب شده و بر سطح زمین ریخته بود.

ملکی با بیان اینکه دود بسیار زیادی طبقات بالایی را فراگرفته بود و افراد بسیاری در این ساختمان در واحدهای مختلف در وضعیت نا ایمن قرار داشتند گفت: آتش نشانان به سرعت عملیات را در دو جبهه آغاز کرده و یک گروه یا تجهیزات خاموش کننده به طبقه منهای یک نفوذ کرده و با همان وضعیت دود و حرارت بسیار زیاد موفق شدند خود را به کانون آتش سوزی رسانده و عملیات اطفاء را آغاز کردند و گروه‌های دیگر با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالایی رفته و مشغول خارج کردن اهالی ساختمان شدند.

به گفته وی، در نهایت آتش نشانان ۲۵ نفر از ساکنان این ساختمان شامل ۲۰ خانم و ۵ آقا با سنین مختلف را به سلامت از ساختمان خارج کردند.

ملکی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
کار موساده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین