کد خبر: ۶۹۰۸۹۹
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲

استقلال دو میلیارد به CAS بدهکار می‌شود؟ /عکس

باشگاه فولاد پرونده محمد بلبلی را به دادگاه عالی ورزش برده و حالا احتمال دارد حکم این دادگاه علیه استقلال باشد.
آفتاب‌‌نیوز :

در ماجرای انتقال محمد بلبلی از سپیدرود به فولاد و سپس استقلال، فدراسیون فوتبال تشخیص داد که باشگاه فولاد مرتکب تخلف شده و به همین دلیل پنجره نقل و انتقالاتی اهوازی ها بسته شد.

اما فولاد توانست این محرومیت را از تابستان به زمستان منتقل کند و در عین حال به دادگاه CAS شکایت کرد تا برای محکومیت استقلال اقدام کند. آن زمان مدیر حقوقی فولاد خبر باز شدن پنجره را با «تشکر از مهدی محمدنبی و کمیته های مختلف فدراسیون» و همچنین استفاده از واژه «نماینده ایران در آسیا» همراه کرد تا مشخص شود احتمالا حضور فولاد در لیگ قهرمانان آسیا در انتقال این محرومیت از تابستان به زمستان تاثیرگذار بوده است.

استقلال دو میلیارد به CAS بدهکار می‌شود؟ /عکس

به هر حال فولاد در شکایت خود به دادگاه عالی ورزش اعلام کرد که محمد بلبلی قرارداد آماتوری با سپیدرود داشت و به همین دلیل انتقال او به فولاد بدون مشکل انجام شده است.

نکته مهم این است که باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال در دادگاه عالی ورزش دفاعیات خود را ارائه نکرده اند و همین موضوع سبب شده تا CAS با ارسال یک نامه به طرفین اعلام کند که اگر دفاعی انجام شود، طبق مستندات فولاد رای صادر می‌شود.

اگر حکم علیه استقلال باشد، آبی ها باید ۷۰ هزار فرانک هزینه دادرسی و همچنین هزینه وکیل فولاد را بپردازد که رقمی بیش از دو میلیارد تومان می‌شود.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین