کد خبر: ۶۹۰۹۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۵

انتقاد معاون دفتر روحانی از صداوسیما

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در اعتراض به دوگانه‌سازی‌های صداوسیما گفت: به عادت پوچ دوگانه‌سازی پایان دهیم و حرمت جان انسان را نگاه داریم.
انتقاد معاون دفتر روحانی از صداوسیما
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا معزی روز شنبه با انتشار فیلم کامل گزارش سخنگوی ستادملی مقابله با کرونا در جلسه امروز صبح این ستاد، در حساب کاربری خود در توییتر درباره انتشار یکسویه خبر تخلف از دستورالعمل‌ها در بخش‌های خبری صدا وسیما در رشته توییتی نوشت: مسؤولان وزارت بهداشت در جلسه‌ امروز ستاد ملی کرونا هم از مسافرت در تعطیلات گلایه کردند و هم به پروتکل‌شکنی در تجمعات مذهبی اعتراض داشتند خصوصا به شیوه‌ برگزاری نماز جمعه و مراسمات عزاداری در قم. در ستاد ملی، هرگز دوگانه‌سازی نشد اما اخبار امروز صدا وسیما صرفا به عامل سفر اشاره کرد.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهوری در توییت دیگری نوشت: به این عادت پوچ دوگانه‌سازی، پایان دهیم. مراسمات عزاداری بدون رعایت دستورالعمل‌ها همانقدر به گسترش کرونا و مرگ شهروندان خواهد انجامید که مسافرت رفتن در تعطیلات. بپذیریم که انگیزه‌ شکل‌گیری یک تجمع، از خطرات آن برای سلامت عمومی نخواهد کاست. حرمت جان انسان را نگاه داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
جان انسان؟
حرمت؟
اهمیت؟!!!
اگر کلمات بالا در قاموس فرهنگی ما جائی داشت تاکنون بایستی برنامه زمانبندی شده واردات و تزریق واکسن کرونا اعلام می‌شد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین