کد خبر: ۶۹۰۹۲۰
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳

شبکه سارقان ۱۴ دستگاه خودرو متلاشی شد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: پنج نفر از اعضای شبکه سارقان حرفه‌ای ۱۴ دستگاه خودرو طی یک عملیات در این شهرستان شناسایی و متلاشی شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد توحیدی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و مفقود شدن قطعات آن توسط شهروندان، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات گسترده شبانه روزی و اقدامات تخصصی و فنی با بکارگیری منابع خبری موثق در نهایت یک سارق سابقه‌دار شناسایی و با تلاش ماموران پلیس آگاهی پس از کسب دستورات قضایی لازم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

شبکه سارقان ۱۴ دستگاه خودرو متلاشی شد

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار کرد: متهم در اظهارات خود به بزه ارتکابی معترف شده و اعلام کرده از غفلت و سهل انگاری مالباختگان سوء استفاده و اقدام به سرقت خودرو کرده و پس از بازکردن قطعات اصلی خودرو و اموال و قطعات مسروقه را فروخته است.

سرهنگ توحیدی همچنین از دستگیری چهار نفر مالخر خودرو و قطعات آن در این رابطه خبر داد و گفت: تمام اعضای این باند ۵ نفر دستگیر و ۱۴ دستگاه خودروی مسروقه به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال کشف و پس از اخذ دستورات قضایی لازم به صاحبان اصلی بازگردانده شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند، تاکید کرد: شهروندان برای جلوگیری از سرقت خودرو از اقدامات ایمنی و تمهیدات لازم از جمله قفل فرمان، قفل پدال و سوویچ مخفی استفاده کنند و در صورت امکان خودروهای خود را در پارکینگ‌های مجاز نگه‌ دارند.

سرهنگ توحیدی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی این استان در سال جاری اعلام کرده است.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین