کد خبر: ۶۹۱۰۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

ریزش شدید بورس

شاخص بورس امروز 29 دی ماه 99 با سقوطی دیگر مواجه شد.
ریزش شدید بورس
آفتاب‌‌نیوز :

بازار سرمایه امروز در حالی آغاز به کار کرد که شاخص روند نزولی به خود گرفت.

امروز شنبه 27 دی ماه 1399 نمادهای شرکت های بزرگ و شاخص ساز از جمله فملی، فولاد و فارس در رنج نزولی قرار دارند و نمادهای برکت،فملی، شستا، ثبهساز،کچاد و فملی نیز پرتراکنش ترین نمادها هستند.

هم اکنون (ساعت 9:45) شاخص با 29 هزار واحد کاهش به ارتفاع 1.157.158 واحد رسیده است.

در بازار فرابورس نیز نمادهای کگهر،آریا، زاگرس و صبا در دامنه نزولی قرار گرفتند و تا این لحظه باعث کاهش 329 واحدی شاخص فرابورس شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ارمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
6
بورس تابلوی شفاف وضعیت مملکت در چهار سال گذشته بوده . متاسفانه همچنان مشکل مدیریت بی سواد در مملکت بی داد می کند . مردم تنها قربانیان این موضوع هستند . کشور در حال تعریف عملی جهان چهارم برای دنیا است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
1
عامل اصلي ضرر سهامدار ن مديران شركت بورس و وزير اقتصاد است ان روزي كه سهام يك شركت ورشكسته روزي ٥درصد مثبت مي خورد وظيفه ناظر تعليق ان بود در زمان خريد و فروش ماشين كارشناس فني ان را بررسي مي كند كه ماشين تصادفي نباشد و اگر بود بر اساس ان قيمت بخورد اما چرا شركت بورس قيمت ها را به حال خود رها كرداينحانب ٢٠سال در بورس سرمايه گذاري كردم ولي زمستان ٩٨با ديدن اين وضعيت از بورس خارج شدم و علت ان غير اخلاقي و غير شرعي بودن افزايش سهام بود .افزايش شاخص ان زمان غير منطقي بود و ريزش شاخص اكنون منطقي است .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین