کد خبر: ۶۹۱۱۵۵
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷

برتری پرسپولیس برابر فولاد در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار پرسپولیس و فولاد با برتری یک گله شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.
برتری پرسپولیس برابر فولاد در نیمه نخست
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان بود که نیمه نخست این دیدار با برتری یک گله پرسپولیس به پایان رسید.

برای پرسپولیس در این دیدار مهدی عبدی در دقیقه ۲۹ گلزنی کرد.

در ۱۵ دقیقه نخست این دیدار، پرسپولیسی‌ها سعی داشتند با طراحی حملاتی از سمت چپ دروازه فولاد را با خطر روبه‌رو کنند که این حملات به خطر جدی منجر نشد. یک بار سعید آقایی با عبور از مدافع مقابلش و در ادامه احمد نورالهی و وحید امیری حرکاتی از سمت چپ را ترتیب دادند که منجر به شوت‌زنی به سمت دروازه فولاد نشد.

در دقیقه ۲۴، روی یک ضربه ایستگاهی، پاتوسی توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد و در ادامه ضربه سر محمد میری به اوت رفت.

در دقیقه ۲۷، با استفاده از یک ضربه کرنر، پاتوسی توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد و در ادامه کولی بالی قصد داشت با یک ضربه سر دروازه را باز کند اما توپ به تیرک افقی دروازه برخود کرد و به زمین برگشت که در ادامه هم این فرصت از دست رفت.

در دقیقه ۲۹، احسان پهلوان از سمت چپ توپ را روی دروازه فولاد ارسال کرد و پس از برگشت توپ توسط مدافع فولاد، مهدی عبدی در موقعیت شوتزنی قرار گرفت و این بازیکن جوان با پای راست دروازه را باز کرد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال‌حسینی، محمدحسین کنعانی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، کمال‌ کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی.

ترکیب فولاد: محسن فروزان، موسی کولی‌بالی، مهران موسوی، عارف آغاسی، صابر حردانی، محمد آبشک، سید محمد میری، پاتوسی، فرشهاد احمدزاده، محمد رضا عباسی و پریرا.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین