کد خبر: ۶۹۱۱۵۸
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷

فکری بعد از پیروزی استقلال مقابل تراکتور چه گفت؟

سرمربی استقلال می‌گوید که تمام مجموعه استقلال باید باهوش عمل کند.
فکری بعد از پیروزی استقلال مقابل تراکتور چه گفت؟
آفتاب‌‌نیوز :

محمود فکری، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از دیدار با تراکتور اظهار کرد: امسال این تیم می‌تواند اتفاقات خوبی رقم بزند و با یکدلی تمام مجموعه به این هدف برسیم. فقط باید باهوش باشیم و آتو دست کسی ندهیم. می‌بینیم چه کسانی در داخل و خارج از تیم در حال تلاش هستند و ما نباید اجازه دهیم که آن‌ها به هدفشان برسند.

او افزود: بازی خوبی بود. هم نیمه اول و هم نیمه دوم باد باعث کم شدن کیفیت بازی شد ولی در مجموع بازی قشنگی را شاهد بودیم. خدا را شکر بازیکنانمان در نیمه اول با استفاده از موقعیتی که به دست آوردند، به گل اول رسیدند. ما در نیمه دوم با گل دوم و سوم فاصله خوبی ایجاد کردیم. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و با حفظ صدرنشینی، سه امتیاز بازی‌ها را کسب کنیم.

سرمربی استقلال درباره استفاده از سه مهاجم مقابل تراکتور گفت: ما روی پرس از جلو برنامه داشتیم و می‌خواستیم از توانایی‌های نفرات جلویمان استفاده کنیم. نمی‌توان گفت این نتیجه به خاطر ناتوانی بازیکنان حریف رقم خورده است. خدا را شکر بازیکنانمان بازی هوشمندانه‌ای انجام دادند. گل‌ها روی برنامه‌های ما بود و خدا را شکر سه امتیاز خوب را کسب کردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین