کد خبر: ۶۹۱۳۱۵
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶

سارق لپ‌تاپ دفتر پلوسی دستگیر شد

واشنگتن‌پست به نقل از اف بی آی گزارش داد مقامات فدرال در آمریکا "رایلی جون ویلیامز"، یکی از آشوب‌گران کنگره را که ادعا می‌شود لپ‌تاپی از دفتر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به سرقت برده، را دستگیر کرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :

 شریک سابق ویلیامز به اف‌بی‌آی گفته است که ویلیامز حین آشوب ۶ ژانویه در ساختمان کنگره آمریکا، لپ‌تاپ یا هارددیسک را به سرقت برده است. مقامات اکنون در حال تحقیق درباره این ادعاها هستند. واشنگتن پست افزود طبق گزارش‌ها، دوستان این زن دارای ویدئویی هستند که در آن ویلیامز دیده می‌شود که قطعه الکترونیکی مذکور را از دفتر پلوسی می‌دزدد.

سارق لپ‌تاپ دفتر پلوسی دستگیر شد

به گزارش اسپوتنیک، شریک سابق ویلیامز، آن‌طور که در شکایت جنایی آمده، همچنین به اف‌بی‌آی گفت ویلیامز قصد داشته این قطعه کامپیوتری را به دوستی در روسیه بفرستد که او هم قصد داشته آن را به سرویس اطلاعات خارجی روسیه (SVR) بفروشد.

ویلیامز از قبل به تخطی از قانون وبی‌نظمی در کنگره آمریکا محکوم شده بود.

در ۶ ژانویه (۱۷ دی) هواداران دونالد ترامپ، رئیس جمهور در حال خروج آمریکا، در تلاش برای جلوگیری از تأیید پیروزی جو بایدن در انتخابات توسط کنگره، به ساختمان کنگره حمله کردند. در این حمله دست‌کم ۵ نفر کشته شدند و ۱۷۰ پرونده در ارتباط با شورش‌ها گشوده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین