کد خبر: ۶۹۱۴۹۹
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

حکم قضایی برای لغو یک مسابقه لیگ برتر والیبال ایران

یکی از مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال ایران به دلیل شکایت سرمربی پیشین خاتم اردکان از این تیم، تا آستانه لغو شدن پیش رفت.
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فولاد سیرجان و خاتم اردکان صبح امروز (چهارشنبه) در خانه والیبال ایران به مصاف هم رفتند. پس از پایان ست نخست این بازی، ناظر بازی اعلام کرد که مسابقه به دلیل شکایت قضایی از تیم خاتم باید لغو شود.

آرمات در سال ۹۸ هدایت تیم خاتم را بر عهده داشت و در میانه فصل از سمت خود کنار رفت. او برای دریافت طلب خود از این باشگاه شکایت کرده و به نظر می‌رسد دادگاه نیز به نفع او حکم صادر کرده است.

با تصمیم ناظر مسابقه، بازی تا آستانه لغو شدن هم پیش رفت اما در نهایت تصمیم بر این شد که بازی ادامه یابد و سپس اقدامات لازم برای حل مشکل انجام شود.

پس از پایان بازی، فدراسیون والیبال علت بروز مشکل را «اشتباه» دبیر کمیته رویدادها و مسابقات اعلام کرد. بر اساس خبر فدراسیون، نادر انصاری باید پیش از آغاز بازی دستور به لغو بازی می‌داد و نه پس از برگزار شدن یک ست آن.

فدراسیون اعلام کرده است که اگر باشگاه خاتم تا روز جمعه مشکل قضایی خود را حل نکند، اجازه ندارد در هفته بیست و سوم به میدان برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین