کد خبر: ۶۹۱۵۴۴
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶

برد شیرین شهرخودرو / جلالی طلسم‌شکنی نکرد

تیم فوتبال شهرخودرو با شکست نساجی، به چهارمین برد این فصل دست پیدا کرد و نساجی برای هشتمین هفته متوالی در حسرت برد باقی ماند.
برد شیرین شهرخودرو / جلالی طلسم‌شکنی نکرد
آفتاب‌‌نیوز :

هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز(چهارشنبه) با انجام سه دیدار آغاز شد که در یکی از همین بازی‌ها تیم فوتبال شهرخودرو در ورزشگاه امام رضا(ع) از نساجی مازندران پذیرایی کرد و در نهایت موفق شد به برتری یک بر صفر دست پیدا کند.

تک گل این مسابقه در دقیقه ۳۰ به وسیله امین قاسمی‌نژاد زده شد. مهاجم و ستاره تیم مشهدی با یک ضربه دقیق از زاویه بسته، روی پاس فرشاد فرجی به هفتمین گل این فصل خود رسید و فاصله‌اش را با صدر جدول گلزنان به ۲ گل کاهش داد. نساجی در نیمه دوم با تغییراتی که صورت گرفت سعی در جبران گل خورده داشت اما نتوانست به موقعیت طلایی دست پیدا کند. در سوی مقابل شهرخودرو هم در اندک ضدحملاتش به گل دوم دست پیدا نکرد تا بازی با همان یک گل به پایان برسد.

این چهارمین پیروزی نماینده مشهد بود که به ثبت رسید و در سوی مقابل نساجی در اولین حضور مجید جلالی، بازهم نتوانست طلسم نبردن‌هایش را بشکند و هشتمین دیدار بدون پیروزی این تیم هم به ثبت رسید. حالا مردان مهدی رحمتی با این سه امتیاز، ۱۵ امتیازی شدند و در رده یازدهم جای گرفتند. نساجی هم با ۹ امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.

ترکیب شهرخودرو:

میلاد فراهانی، علی نعمتی، رحمان جعفری(احمد الجبوری) ، امیر حسین کریمی،محمد عرفان معصومی، امین قاسمی نژاد ، رضا یزدان دوست، اکبر صادقی، صادق صادقی بابااحمدی(علی طاهران)، حسین مهربان و فرشاد فرجی

ترکیب نساجی:

نیما میرزازاد، حامد شیری، مجتبی بیژن، سعید بیگی، آرمان قاسمی(حسن نجفی)، علی داوران، روزبه شاه‌علی‌دوست(ایوب کلانتری)، میلاد کمندانی(عرفان گل‌محمدی)، مهرداد بایرامی، امیرحسین یحیی زاده(کریم اسلامی)، محمدمهدی نظری(بهزاد داودی)

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین