کد خبر: ۶۹۱۷۹۰
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸

هدف بایدن و ترامپ درباره ایران یکی است

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه هدف ترامپ و بایدن و سایر روسای جمهوری آمریکا در قبال ایران تفاوتی ندارد، گفت: آمریکا یک دولت پشت‌پرده دارد و دولت علنی و آشکار این کشور فقط پیاده‌کننده سیاست‌های آن دولت پنهان است.
هدف بایدن و ترامپ درباره ایران یکی است
آفتاب‌‌نیوز :

نماز جمعه کلانشهر کرمانشاه پس از ۱۲ هفته تعطیلی به ‌دلیل شیوع کرونا، امروز سوم بهمن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: آمریکا یک دولت پشت‌پرده دارد و دولت علنی و آشکار این کشور فقط پیاده‌کننده سیاست‌های آن دولت پنهان است.

آیت الله مصطفی علما افزود: بایدن، ترامپ، بوش و سایر روسای جمهوری آمریکا همگی مجری سیاست‌های دولت پنهان آمریکا هستند.

او همچنین درباره موضوع مذاکره ایران با غربی ها تاکید کرد: برای مذاکره با غربی ها و آمریکایی ها، طبق توافق قبلی ابتدا باید همه تحریم ها به صورت یکجا برداشته شود.

مسئولان مراقب توطئه‌های آمریکا باشند

آیت الله علما با بیان اینکه ما از زمان مصدق تاکنون درباره شیوه رفتار آمریکایی‌ها تجربه داریم گفت: همه مسوولان باید مراقب توطئه‌های آمریکا باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه از خدمات ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی تجلیل کرد و گفت: رزمایش بزرگ ارتش در هفته‌های اخیر یک اقدام بزرگ و قابل تقدیر بود.

او گفت: کشورهای منطقه باید قدر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را بدانند زیرا این نیروها هستند که برخلاف آمریکایی‌ها امنیت منطقه را تامین می‌کنند.

اقدامات سیاسی حضرت فاطمه الگوست

آیت الله علما موضوع ایام فاطمیه را هم پیش کشید و با بیان اینکه حضرت صدیقه کبری تا قیامت معلم بشریت است گفت: اقدامات سیاسی حضرت فاطمه زهرا (س) یک شاخص، معیار و الگوی همیشگی برای انسان هاست؛ یعنی انسان در عروج عرفان و بندگی می تواند سیاسی باشد.

او با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر گفت: در پیروی از مکتب حضرت فاطمه (س) بود که امام راحل در اوج عرفان و معنویت، شرق و غرب را به زانو درآورد.

فکر نکنیم انقلاب ارزان تمام شده است

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: یک وقت فکر نکنیم انقلاب ارزان تمام شده است و امثال سردار حاج قاسم سلیمانی و پروفسور فخری زاده به آسانی بدست آمده اند؛ مدت زمان زیادی برای به وجود آمدن سلیمانی ها و فخری‌زاده ها نیاز است، کسانی که کاخ ظلم و جور را در دنیا را می لرزانند.

او در ادامه آیت الله محمدتقی مصباح یزدی را از قدمای مبارزان انقلاب اسلامی و موسسان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در تکریم و تجلیل از شخصیت ایشان یک بیانیه بلند را صادر کردند زیرا آیت الله مصباح از همان سال ۴۲ از علما و فضلای زمان بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به روز ۱۳ جمادی الثانی و سالروز وفات حضرت ام البنین (س) گفت: این روز، روز تکریم مادران شهداست و همه ما باید همسران و مادران شهدا را فراموش نکنیم زیرا معیارها و شاخص های انقلاب باید زنده بماند.

آیت الله علما در پایان با اشاره به توصیه‌ها و تذکرات مسوولان وزارت بهداشت درباره جدی گرفتن کرونا هم گفت: عادی انگاری نکنیم و مراقب شیوع گسترده کرونا در جامعه باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین