کد خبر: ۶۹۱۸۹۶
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
تمجید سرمربی زووله از قوچان‌نژاد

توفان «قوچان‌نژاد» در لیگ هلند

مهاجم ایرانی تیم فوتبال زووله توانست با درخشش خود تیمش را به برتری برساند؛ اتفاقی که تمجید سرمربی این تیم را به همراه داشت.
توفان «قوچان‌نژاد» در لیگ هلند
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال زووله شب گذشته(جمعه) موفق شد با درخشش مهاجم ایرانی خود تیم ویلم را در چارچوب هفته هجدهم لیگ هلند شکست دهد. «رضا قوچان‌نژاد» توانست در این بازی درخششی خیره‌کننده داشته باشد و در ۱۲ دقیقه ‌هت‌تریک کند.

این مهاجم ایرانی در نیمه دوم به میدان آمد و توانست در دقایق ۵۸، ۶۲ و ۷۰ (پنالتی) موفق به گلزنی شود. قوچان‌نژاد لقب بهترین بازیکن میدان را نیز از آن خود کرد. او در این فصل از لیگ هلند تا کنون پنج بار موفق به گلزنی شده است.

بازیکن ایرانی تیم فوتبال زووله پس از درخشش خود در این دیدار، گفت: سال گذشته توانستم در اولین بازی خود در لیگ چهار گل به ثمر برسانم و حالا نیز موفق شدم هت‌تریک کنم. از این موضوع بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستم.زمانی که به من بازی نمی‌رسید، بسیار زیاد و سخت تمرین کردم و حالا نیز مزد آن را گرفتم.

«یان استیخمن» سرمربی تیم فوتبال زووله نیز بابت درخشش مهاجم ایرانی خود ابراز خوشحالی کرد و عنوان داشت: قوچان‌نژاد وظیفه خود در زمین را به خوبی می‌داند. قبل از اینکه او وارد زمین شود با او حرف زدم و از اینکه او توانست هت‌تریک کند، خوشحالم. او شایستگی‌هایش را به من نشان داد.

«فان پولن» کاپیتان تیم زووله نیز در این خصوص گفت: یک هفته پیش در مورد قوچان‌نژاد با سرمربی صحبت کردم چرا که در طول فصل دقایق کمی از مسابقه را بازی می‌کند. از نوجوانی رضا را می‌شناسم. در دیدار با ویلم برایم مشخص شد که این بازیکن بسیار خطرناک و تاثیرگذار است.

تیم فوتبال زووله با این پیروزی به چهارمین برد خود در لیگ هلند دست یافت و توانست با ۲۰ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین