کد خبر: ۶۹۱۹۷۶
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱

کومان: بارسا باید بازیکن بخرد ولی همه چیز به وضعیت مالی بستگی دارد

سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از مسابقه با الچه در خصوص فروش سوارس، فشار بازی‌ها، تمرین پنالتی، بازگشت دست، عملکرد آراخو و مذاکره با کاندیداهای انتخاباتی صحبت کرد.
کومان: بارسا باید بازیکن بخرد ولی همه چیز به وضعیت مالی بستگی دارد
آفتاب‌‌نیوز :

فرداشب از ساعت 18 و 45 دقیقه بارسلونا در چارچوب هفته بیستم لالیگا میهمان الچه است.

رونالد کومان در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت:‌ در هر 3 بازی گذشته ما 120 دقیقه بازی کردیم و مسابقه فردا، هفتمین دیدار متوالی خارج از خانه ماست. ما نیاز داریم که بازیکنانمان سریع‌تر بازگردند تا بتوانیم استراحتی داشته باشیم. ما برای این مسابقه خود را آماده کردیم و ذهنیت قدرتمند و برنده‌ای داریم.

سرجینیو دست پس از چند بازی مصدومیت، دوباره به لیست بارسلونا بازگشت و چراغ سبز پزشکی را دریافت کرد.

سرمربی بارسلونا در خصوص بازی دادن به دفاع راست خود گفت: دست بازی‌های زیادی برای ما انجام داده است. تازه اولین فصلش بوده و بسیار نیز جوان است. به نظر می‌رسد او به خوبی ریکاوری کرده ولی باید تصمیم بگیریم که آیا او از ابتدا در ترکیب قرار گیرد یا در اواسط بازی به میدان آید.

وی ادامه داد: سرخیو روبرتو نیز آماده شده است و به زودی به جمع ما خواهد پیوست. او کمی به زمان نیاز دارد.

سرمربی بارسلونا اظهار داشت: ما روز گذشته و امروز روی پنالتی‌های خود تمرین کردیم و من می‌دانم که پنالتی زدن در تمرینات بسیار با زمین مسابقه فرق دارد. پنالتی‌زن اول ما لئو مسی است و اگر او نباشد، بازیکنان باکیفیت دیگری نیز در ترکیب هستند. پنالتی‌زن فردای ما را کاپیتان تیم مشخص خواهد کرد.

به گزارش فارس، علت تمرین پنالتی بارسلونا به این خاطر است که در مسابقه جام حذفی، بارسلونا در 90 دقیقه 2 پنالتی خود را توسط پیانیچ و دمبله از دست داد.

رونالد کومان در خصوص جدایی لوئیس سوارس نیز صحبت کرد و اظهار داشت: او بازیکنی عالی است ولی تصمیم باشگاه بود که لوئیس برود. برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. او در بازی مقابل ایبار از روی نقطه پنالتی گل زد. پنالتی که مشخص نبود آیا درست گرفته شده است یا خیر.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: به جز دیدار نهایی سوپرکاپ اسپانیا، تیم ما در ماه ژانویه نشان داده تیم قدرتمندی است. ما 8 دیدار متوالی خارج از خانه داشتیم که واقعا وحشتناک است.

کومان در خصوص چند بازیکن بارسلونا اظهارنظر کرد و گفت: آینده فیرپو وابسته به تصمیم خودش است. می‌تواند تیم را ترک کند. کونارد نیز کیفیت بالایی داشته ولی باید در برخی زمینه‌ها پیشرفت کند. باید بداند که چگونه در پست بال و وینگر بازی کند.

وی ادامه داد: اکنون که لئو و آنسو فاتی در تیم نیستند، ترجیح می‌دهم از بازیکنان بارسای ب مثل ایلاکس و کویادو استفاده کنم.

سرمربی بارسلونا اظهار داشت: آراخو در بازی‌های زیادی با ما بوده و نشان داده سطح بالایی دارد. او شخصیت قدرتمندی دارد و جنگنده است. رونالد نیز باید در برخی زمینه‌ها پیشرفت کند و روی پاس‌هایش یا کنترل توپش بیشتر کار کند.

کومان در خصوص دیدار با کاندیداهای انتخابات بارسلونا گفت: ما از کمبود بازیکن رنج می‌بریم ولی خرید بازیکن به وضعیت اقتصادی تیم بستگی دارد. من تصمیم گیرنده نیستم ولی با آنها صحبت کردم.

به گزارش فارس، به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت اقتصادی باشگاه بارسلونا خریدی در زمستان نداشته باشد. موندو در گزارش امروز خود از جذب بازیکنانی چون آگوئرو و آلابا صحبت کرد که می‌توانید گزارش آن را در اینجا بخوانید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین