کد خبر: ۶۹۲۰۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹

خروج مرغ از همدان ممنوع است

فرماندار شهرستان همدان گفت: ‍ خروج مرغ از همدان ممنوع است.
خروج مرغ از همدان ممنوع است
آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی محمدی عصر امروز در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار و تامین مرغ مصرفی مورد نیاز، خروج مرغ از شهرستان همدان ممنوع است.

وی خواستار بررسی دقیق میزان مصرف و چگونگی توزیع کالاهای اساسی در سطح شهرستان شد و با اشاره به گزارش توزیع کالاهای اساسی توسط صنعت معدن و تجارت استان تاکید کرد: باید با تمرکز بر شبکه توزیع کالاهای اساسی و تشدید نظارت به نحوی عمل کنیم که کالاهای اساسی بدست مصرف‌کنندگان واقعی برسد.

فرماندار شهرستان همدان افزود: در راستای تنظیم بازار و تامین مرغ مصرفی مورد نیاز، نیز خروج مرغ از شهرستان همدان ممنوع است و در این خصوص باید نظارت جدی اعمال شود.

وی اضافه کرد: مردم از تنوع و افزایش غیر قانونی قیمت کالاها گله‌مندند و انتظار دارند دستگاه‌های دولتی مسئول در امر نظارت به وظایف خود عمل کنند که خواسته بحقی است.

وی خواستار ساماندهی وضعیت بساط گستران و دست فروشان با همکاری شهرداری و اتاق اصناف شد و اظهار کرد: بساط گستری و دست فروشی در همه جا متداول است اما باید فعالیت آنها در چارچوب مشخص و با توجه به همه جوانب باشد.

فرماندار همدان از توزیع سهمیه شکر یارانه ای بصورت بسته بندی با قیمت مشخص درج شده خبر داد و افزود: در توزیع کالاهای اساسی باید بنحوی عمل کنیم که این کالاها بدست مصرف کننده برسد و از شبکه توزیع برای سایر مصارف خارج نشود.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به وضعیت مرغ و تخم مرغ بازرسان سازمان صمت، اتحادیه‌ها و ستاد صیانت در روزهای آتی نظارت جدی بر بازار و نحوه توزیع و عرضه این محصولات داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
عبدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
0
0
خروج خروس چطور؟ اونم ممنوعه؟ یعنی یکی یکی همه رو معاینه میکنن؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین