کد خبر: ۶۹۲۰۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

مرگ پدر و مادر و مجروح شدن ۴ فرزند در واژگونی خودرو

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور صحنه خبر داد و گفت: در این حادثه راننده و همسرش فوت کردند و ۴ فرزند آنها زخمی شدند.
مرگ پدر و مادر و مجروح شدن ۴ فرزند در واژگونی خودرو
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در جاده "دینور - بیلوار" تیمی از ماموران پلیس راه در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در بررسی های کارشناسان پلیس راه مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حوالی روستای "بان مله" به علت سرعت غیرمجاز از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه کرمانشاه افزود: در این حادثه متاسفانه راننده ۴۰ ساله و همسر ۳۵ ساله اش به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: در این حادثه همچنین ۳ پسر و یک دختر خانواده نیز که دیگر سرنشینان خودرو بودند مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه که منجر به فوت پدر و مادر چهار کودک و نوجوان شد، گفت: سرعت و سبقت های غیرمجاز همواره حادثه آفرین بوده و اتفاقاتی بوجود می آورند که راه هیچ جبرانی را باقی نمی گذارد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در همین راستا گروه ویژه عملیات ترافیکی استان و به صورت ویژه با تخلفات رانندگان پرخطر و حادثه ساز مانند سرعت و سبقت غیر مجاز، استفاده از تلفن همراه و همچنین عدم استفاده رانندگان و سرنشینان از کمربند ایمنی برخورد می کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حیدری یادآور شد: برابر قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، ارتکاب همزمان ۲ تخلف حادثه ساز منجر به توقیف ۷۲ ساعته وسیله نقلیه خواهد شد بنابراین رانندگان برای حفظ جان خود و سرنشینانشان هم که شده باید مقررات رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث تلخ اینچنینی نباشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
As
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
0
0
سرعت غیرمجاز درست، اما یک خودرو ناایمن چرا باید تولید شود که در یک تصادف متوسط بچه های مردم را یتیم کند. ,# بله به حق الناس
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین