پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
کد خبر:۶۹۲۲۱۰
۰۸:۱۴
۱۳۹۹/۱۱/۰۶

نخستین توئیت عنابستانی پس از درگیری با سرباز راهور

نخستین توئیت عنابستانی پس از درگیری با سرباز راهور
عنابستانی در توئیتی به انتقادها از درگیری وی با سرباز وظیفه راهور واکنش نشان داد.
۰۸:۱۴
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
به گزارش آفتاب نیوز،

عنابستانی، نماینده اصولگرای مجلس که سیلی او به صورت سرباز وظیفه راهور انتقادهای گسترده ای را در پی داشته است، در توئیتی خود را با شهید بهشتی مقایسه کرد.

نخستین توئیت عنابستانی پس از درگیری با سرباز راهور

 

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
مشهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
ازشهید بهشتی(وسایر بزرگان مملکت) مایه نگذار توخیلی کوچکتری !
پاسخ
$
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
اعتراف کن سیلی زدم بعدهم عذرخواهی کن =تمام
پاسخ
ایران ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
حالم از این آدم به هم خورد
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
باید سزای سیلی به صورت سرباز را ببینه
پاسخ
ناشناس
Indonesia
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
اقای حداد لطفا" یک کلمه رسا تر از وقاحت اختراع کن
پاسخ
تورک
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
فرهنگ همیشگی شما ها
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
باتملق و چاپلوسی گند درونت حل نمی شه
پاسخ
بیدل
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
نهایت وقاحت ...
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
تزویر و ریا حد اعلا
پاسخ
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
وقاحت هم حدی داره این جای عذرخواهی شماست ؟!!!! قانون را وضع میکنید فقط برای مردم!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
چه متکبر و وقیح...
پاسخ
سمانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
آخه ادم نامرد وظیفه تو اینه که تو گوش یه سرباز وظیفه بزنی آخه چقدر میتونی بد باشی تو با اون دستت به صورت همه مردم ایران سیلی زدی
پاسخ
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
سیلی زدی تو گوش یه سرباز مجری قانون حالا آیه قرآن می نویسی و خودت را با شهید بهشتی مقایسه می کنی تو چقدر وقیح و پست فطرت هستی بجای معذرت خواهی و استعفا خجالت نمی کشی
پاسخ
الماسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
این توییت یعنی چه حالا با ابن توییت میخواهد خودش را از کار ننگینش تبریه کنه
پاسخ
ناشناس
Russian Federation
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
شما به وظیفت خوب عمل کردی
ببینیم خدا کی جوابتو میده
پاسخ
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
هیچ فرقی بین اصولگرا و اصلاح طلب نیست فقط از یک چیز اصولگرا متنفرم فکر میکنند مملکت فقط واسه اونا هست و عقیده اونا فقط درسته از این فکرشون منتفرم به بدترین اصلاح طلب رای میدم به بهترین اصولگرا نمیدم چون مملکت مال خودشون میبینن
پاسخ
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
وظیفه تو سیلی زدن به صورت مأمور حافظ قانون بوده؟ قرار نیست که انسان به بهانه اعتقاد به خدا، حد و مرز و قوانین جامعه را برای رسیدن به مطامع خود لگد مال کند.
پاسخ
حسن .مهاباد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
من اگر جای آن سربازبودم با2تا سیلی جواب را می دادم تا ادب شوی.
پاسخ
ناشناس
Austria
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
چقدر وقیح و پرمدعا. این مثلا نماینده مجلسه؟
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
کسی که ایمان داره توی گوش ضعیف نمیزنه. حتی اگه حق با اون باشه چه برسه به نا حق
پاسخ
ناشناس
United States of America
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
نماینه مجلس هستی که هستی .... این سخن یکی از حضار بود که عمق خشم از امثال شما را نشان می دهد اگر کمی بیندیشی
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
همینک کم داشتیم بهشتی بنده خدا تو گوش چه کسی زد اگر هم زده تو گوش دشمن زده نه مثل تو تو گوش سرباز وطن
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
چقدر کثیف این نامرد
آبروی نظام و شهداشو فدای ماندن خودش می کند.
شهید بهشتی به صورت کدام سرباز وطن سیلی زد؟!!
پاسخ