کد خبر: ۶۹۲۴۵۹
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷

برف و باران در نیمی از کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در پی ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز پنج شنبه و تقویت آن در روز جمعه، بارش برف و باران در نیمی از کشور طی سه روز ادامه دارد.
برف و باران در نیمی از کشور
آفتاب‌‌نیوز :

«کبری رفیعی» روز سه شنبه درباره وضعیت جوی اکنون کشور افزود: تا فردا آسمانی صاف همراه با افزایش دما در اغلب نقاط کشور خواهیم داشت به همین دلیل، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در کلان‌شهرها و شهرهای صنعتی رخ می دهد.

وی ادامه داد: از امروز دمای هوا در اغلب مناطق کشور افزایش خواهد یافت. به دلیل افزایش دما خصوصاً در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل احتمال وقوع پدیده بهمن در دامنه‌های البرز پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: ظهر پنج‌شنبه سامانه بارشی جدیدی از شمال غرب و غرب وارد کشور شده و سبب بارش برف و باران پراکنده و وزش باد در این مناطق می شود. روز جمعه این سامانه تقویت شده و در جنوب غرب و دامنه های جنوبی البرز مرکزی و بخش هایی از گیلان و مازندران موجب بارش برف و باران می شود.

رفیعی ادامه داد: برای روز شنبه نیز برای مناطقی از شمال غرب شمال شرق ارتفاعات البرز و زاگرس و سواحل خزر مرکزی بارش برف و باران را پیش بینی می شود و روز یکشنبه این سامانه از شرق کشور خارج می شود.

وی گفت: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود و در اواخر وقت امروز شاهد وزش باد خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین