کد خبر: ۶۹۲۵۴۱
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵

بوفون- یوونتوس؛ این داستان تمامی ندارد

یوونتوس قصد دارد قرارداد جان لوییجی بوفون، دروازه بان 43 ساله خود را تمدید کند.
بوفون- یوونتوس؛ این داستان تمامی ندارد
آفتاب‌‌نیوز :

یوونتوس فردا شب و در رقابت های کوپا ایتالیا به مصاف اسپال خواهد رفت و آندره آ پیرلو، سرمربی جوان بیانکونری قصد دارد از جان لوییجی بوفون در ترکیب ثابت استفاده کند. دروازه بان ایتالیایی پس فردا، 28 ژانویه 43 ساله خواهد شد و امیدوار است با ثبت کلین شیت در مسابقه برابر اسپال یک بار دیگر ارزش های خود را به اثبات برساند.

اما کوریره دلااسپورت مدعی شد همچنان رابطه خوبی برای جان لوییجی بوفون و باشگاه یوونتوس برقرار بوده و مدیران این تیم قصد دارند یک فصل دیگر نیز قرارداد او را تمدید کنند. بدین ترتیب و در صورتی که این اتفاق رخ بدهد، جیجی بوفون حداقل تا 44 سالگی در لیست بازیکنان یوونتوس قرار خواهد داشت.

جان لوییجی بوفون در فصل جاری و در دیدارهایی که در ترکیب اصلی قرار داشته عملکرد خوبی از خود نشان داده است. همچنین قدرت رهبری این دروازه بان باتجره و حفظ مترل رختکن باعث شده او به یکی از رکان مهم باشگاه تبدیل شود. بوفون اگرچه سالها با پیرلو همبازی بود، اما از انتصاب او به عنوان سرمربی یوونتوس استقبال کرد و طرفین همچنان رابطه خوبی با یکدیگر دارند. همچنین اخباری در مورد احتمال تمدید قرارداد جورجیو کیه لینی، مدافع باتجربه یوونتوس نیز شنیده شده است.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین