کد خبر: ۶۹۲۶۳۴
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

یوتیوب تعلیق کانال ترامپ را تمدید کرد

نشریه آمریکایی پولیتیکو از تمدید نامحدود تعلیق کانال یوتیوب متعلق به دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری پیشین ایالات‌متحده خبر داد.
یوتیوب تعلیق کانال ترامپ را تمدید کرد
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش تارنمای خبری این نشریه آمریکایی، یوتیوب، غول بزرگ اشتراک گذاری ویدئو، دیروز سه شنبه تعلیق کانال متعلق به «دونالد ترامپ» را به مدت نامحدود تمدید کرد و محدودیت هایی هم برای کانال «رودی جولیانی» وکیل مشاور ترامپ اعمال کرد.

این شرکت متعلق به گوگل اعلام کرد برای دومین بار طی دو هفته محدودیت هایی را که مانع ارسال پیام از سوی ترامپ در این سیستم عامل می شود را افزایش می دهد. این شرکت برای نخستین بار در تاریخ ۱۲ ژانویه (۲۳ دی)کانال ترامپ را به دلیل ترس از افزایش خشونت در پی شورش ۶ ژانویه (۱۷ دی) در ساختمان کنگره مسدود کرد.

«آیوی چوی» سخنگوی یوتیوب در بیانیه ای اعلام کرد گفت: «با توجه به نگرانی از احتمال ادامه خشونت، کانال دونالد ترامپ همچنان در حالت تعلیق است. تیم های ما هوشیار بوده و از نزدیک مراقب هرگونه تحول جدید هستند».

یوتیوب همچنین در بیانیه ای جداگانه هم اعلام کرد که کانال جولیانی را هم به طور موقت که به او امکان می دهد از آن کسب درآمد کند، به دلیل نقض مکرر سیاست های یوتیوب و تکرار ادعاهای دروغین مبنی بر انجام تقلب در انتخابات با محدودیت هایی روبرو می شود.

ترامپ اکنون برای همیشه از حضور در رسانه محبوبش توئیتر منع شده و به مدت نامعلومی حساب کاربری وی در فیس بوک و یوتیوب تعلیق شده است و همین امر وی را از سه مسیر قدرتمند برای برقراری ارتباط آنلاین بازمی دارد.

اقدام علیه جولیانی هم منجر به قطع جریان درآمد قابل توجهی برای وکیل شخصی رئیس جمهوری پیشین شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین