کد خبر: ۶۹۲۶۴۰
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

درخواست شورای شهری‌ها برای لغو محدودیت‌های تردد شبانه در پایتخت

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: محدودیت‌های تردد در شب‌هنگام از ساعت ۲۱ در پایتخت باعث ایجاد ترافیک‌های شدید در برخی از بزرگراه‌ها و معابر شده و با توجه به کاهش آمار کرونا به نظر می‌رسد که دیگر اجرای آن ضروری نیست.
درخواست شورای شهری‌ها برای لغو محدودیت‌های تردد شبانه در پایتخت
آفتاب‌‌نیوز :

ناهید خداکرمی رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران درباره اجرای محدودیت‌های تردد شبانه در پایتخت، اظهار داشت: به نظر می‌رسد که در حال حاضر شرایط به لحاظ کرونا قابل کنترل شده است و اگر حفظ پروتکل‌ها توسط شهروندان ادامه یابد همچنان روند بسیار مناسبی درجهت کاهش کرونا خواهیم داشت.

وی افزود: در حال حاضر محدودیت‌های تردد در شب‌هنگام از ساعت ۲۱ در پایتخت باعث ایجاد ترافیک‌های شدید در برخی از بزرگراه‌ها و معابر شده و با توجه به کاهش آمار کرونا به نظر می‌رسد که دیگر اجرای آن ضروری نیست.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه لغو این محدودیت باید توسط ستاد مقابله با کرونا به ویژه ستاد مقابله با کرونای تهران اعلام شود، گفت: نظر ما در شورا لغو این محدودیت‌ها است .

خداکرمی خاطرنشان کرد:البته استفاده از ماسک، شست‌وشوی دست‌ها، پیشگیری از رفت و آمد در محل‌های شلوغ و رعایت فاصله اجتماعی همچنان باید مدنظر باشد.

وی گفت: آمار مرگ و میر کرونا در تهران به کمتر از ۲۰ نفر در روز رسیده ولی هنوز شرایط در پایتخت ویژه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین