کد خبر: ۶۹۲۶۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

درخواست آیت‌الله جنتی از صدا و سیما

دبیر شورای نگهبان گفت: باید به این نکته هم توجه داشت که آمریکا، امروز دچار شکاف و نقار شده و حتی به ارزش‌های باطل خود نیز پایبند نیست.
درخواست آیت‌الله جنتی از صدا و سیما
آفتاب‌‌نیوز :

آیت‌الله احمد جنتی در جلسه این شورا ضمن اشاره به نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر گفت: در این ایام اتفاقاتی نظیر فرمان امام (ره) برای شکستن حکومت نظامی، بازگشت ایشان به کشور پس از ۱۵ سال تبعید و سقوط رژیم منحوس پهلوی در ۲۲ بهمن که لیله القدر انقلاب بود، صورت گرفت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر جدیدی پیش روی مسلمانان جهان قرار داد، تصریح کرد: همه باید خدا را بابت انقلاب اسلامی شاکر باشیم؛ چرا که امروز انقلاب اسلامی و تفکر انقلاب اسلامی مقابل تمام زورگویان عالم ایستاده و با افتخار در این مسیر می‌درخشد.

دبیر شورای نگهبان از رسانه‌ها و رسانه ملی خواست که در دهه فجر انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب و خدمات ۴۲ ساله‌ی انقلاب اسلامی را به مردم یادآوری کنند.

آیت‌الله جنتی ادامه داد: از ابتدای انقلاب تاکنون، ایران اسلامی بحران‌های زیادی را به خود دیده، ولی در تمام این ادوار و فتنه‌های گوناگونی که دشمنان برای این مردم و این کشور رقم زدند، ملت ایران با هوشیاری پشت سر امامین انقلاب حرکت کردند و با سلامت کامل از این فتنه‌ها عبور کردند، لذا باید همچنان مراقب باشیم تا انقلاب اسلامی ضربه نخورد.

وی تأکید کرد: مردم زحمت زیادی برای حفظ این انقلاب ارزشمند کشیده‌اند و در حال حاضر که دچار مشکلات اقتصادی زیادی هستند، وظیفه مسئولان است تا هرچه زودتر مشکلات مردم عزیز را حل کنند.

دبیر شورای نگهبان در ادامه با اشاره به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی اضافه کرد: همه ما وظیفه داریم نسل‌های جدید را با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی آشنا کنیم و این وظیفه‌ای بسیار مهم برای نسل حاضر است.

آیت‌الله جنتی در بخش دیگری از سخنان خود، "دشمن‌شناسی" را وظیفه همه‌ی مردم دانست و گفت: باید "شیطان اکبر" را شناخته و در مسیر مقابله با آن گام برداریم؛ البته باید به این نکته هم توجه داشت که آمریکا، امروز دچار شکاف و نقار شده و حتی به ارزش‌های باطل خود نیز پایبند نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تعجب می‌کنم از کسانی که همچنان به آمریکای در حال سقوط دلخوش کرده‌اند و به این رژیم جنایتکاری که حاج قاسم عزیز ما را ناجوانمردانه به شهادت رساند، دل بسته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
2
2
راهکاری عملی ارائه نشد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین