کد خبر: ۶۹۲۷۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۵

واکنش محمدخانی به درگذشت میناوند و کنایه به مسئولان

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: هر روز برای شفای مهرداد میناوند دعا می‌کردم اما متاسفانه ورزش و فوتبال ما انسانی با ارزش را از دست داد.
واکنش محمدخانی به درگذشت میناوند و کنایه به مسئولان
آفتاب‌‌نیوز :

ناصر محمدخانی که پس از شنیدن خبر درگذشت مهرداد میناوند در بیمارستان لاله حاضر شده بود گفت: نمی‌دانم چه بگویم. مهرداد انسانی خوب و با معرفت بود. دو هفته پیش هم او در یک برنامه مجری بود و من میهمان آن برنامه بودم. واقعا حیف شد.

وی افزود: مهرداد یکی از دوستان نزدیک من بود و رابطه خوبی با هم داستیم. در این مدت چندین بار به بیمارستان برای عیادت او آمدم اما هر روز به حرم امام زاده صالح و حرم حضرت عبدالعظیم (ع) می‌رفتم و برای مهرداد دعا می‌کردم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: متاسفانه در طول زندگی مسوولان به سراغ کسی نمی‌روند و هر وقت یکی به اورژانس می‌رسد همه یاد او می‌افتند. من برای خودنمایی نمی‌آمدم.

محمدخانی گفت: برای علی انصاریان و حشمت مهاجرانی هم دعا می‌کنم و آرزوی بهبودی دارم.

مهرداد میناوند پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی، چهارشنبه شب در سن ۴۵ سالگی به خاطر ابتلا به ویروس کرونا دارفانی را وداع کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
0
0
خدا رحمتش کنه. روحش شاد
ولی ای کاش همه چی رو قاطی نکنیم. مرحوم میناوند بهر حال هم با مجموعه پرسپولیس همکاری داشت هم تریبون تلویزیون هم بهش داده میشد. پس این حرف آقای محمدخانی رو قبول ندارم. مثلا خود شما چیکار باید براتون میکردن؟ مسائل زندگی شخصیتون رو خودتون ایجاد کردید.کسی مگه کاره ای بود؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین