کد خبر: ۶۹۲۸۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵

طرز تهیه تاس‌کباب؛ متفاوت و خوشمزه

ابتدا باید مواد را به تکه‌های کوچکتر ببرید. مثلا گوشت را به ۴ تکه تقسیم کنید و بعد سیب زمینی، هویج و پیاز را به صورت حلقه‌ای ببرید. میوه به را به صورت قاچ هندوانه برش دهید.
طرز تهیه تاس‌کباب؛ متفاوت و خوشمزه
آفتاب‌‌نیوز :

از غذاهای تکراری دل بکنید و به سراغ طبخ غذاهای جدید بروید. تاس کباب هم یکی از این غذاهاس که می‌تواند در برنامه غذایی‌تان جای بگیرد و سلامت شما را تامین کند.

مواد لازم برای تهیه تاس کباب:

گوشت گوسفندی: ۱ کیلو
سیب زمینی: ۲ عدد
پیاز: ۲ عدد بزرگ
به: ۱ عدد
هویج: ۳ عدد
روغن زیتون: ۲ ق غ
نمک، فلفل سیاه و زردچوبه: به مقدار کافی

طرز تهیه و دستور پخت تاس کباب:

۱. ابتدا باید مواد را به تکه‌های کوچکتر ببرید. مثلا گوشت را به ۴ تکه تقسیم کنید و بعد سیب زمینی، هویج و پیاز را به صورت حلقه‌ای ببرید. میوه به را به صورت قاچ هندوانه برش دهید.

۲. سپس قابلمه مناسبی را انتخاب کنید و مقداری روغن داخل آن بریزید. بعد یک ردیف پیاز حلقه شده را کف قابلمه بچینید و روی پیازها تکه‌های گوشت قرار دهید. بر روی تکه‌های گوشت کمی فلفل و زردچوبه بپاشید و به همین ترتیب هویج و به را هم روی گوشت بچینید و در آخر سیب زمینی‌های حلقه شده را قرار دهید. نصف پیمانه آب را به همراه مقداری نمک و ادویه‌های دیگر داخل قابلمه بریزید و روی حرارت گاز قرار دهید تا به‌جوش بیاید.

۳. در قابلمه را ببندید و اجازه دهید غذا به آرامی حدود ۳ تا ۴ ساعت آب بیندازد و پخته شود. اگر هم آب غذا تمام شد حتما مقداری آب به آن اضافه کنید تا پیازها ته نگیرد.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
0
0
این غذا برای چه قشری از جامعه است؟! یک کیلو گوشت برای یک خانواده متوسط به پایین چند وعده غذا خواهد بود!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین