کد خبر: ۶۹۲۸۲۴
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹

بیرانوند: هیچ وقت به توانایی‌های خودم شک نکردم

دروازه‌بان ایرانی تیم آنتورپ اعلام کرد هیچ وقت به توانایی های خودش در این تیم حتی بعد از شکست ها شک نکرده است.
بیرانوند: هیچ وقت به توانایی‌های خودم شک نکردم
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا بیرانوند در دیدار این هفته تیمش برابر یوپن ستاره بازی بود و توانست دروازه تیمش را بار دیگر بسته نگه دارد و ۳ امتیاز بازی به آنتورپ برسد.

به گزارش اخبار فوتبال بلژیک، بیرانوند که البته چند بازی ضعیف نیز در این فصل در کارنامه خود داشت و مورد انتقاد قرار گرفته بود گفت: من هیچ وقت به توانایی های خودم شک نداشتم. حتی بعد از باخت ها و اتفاق هایی که در هفته های اخیر برای من رخ داد می دانستم که می توانم از این شرایط عبور کنم و خوشحالم که در بازی برابر یوپن نیز همین اتفاق رخ داد و توانستم به تیمم برای کسب برد کمک کنم. متاسفانه در شروع کار در تیم اتفاق هایی برای من افتاد و مصدومیتی هم که داشتم باعث شد مدتی برای سازگاری با لیگ بلژیگ صرف شود و اکنون فکر می کنم در شرایط خوبی هستم و بازی به بازی بهتر خواهم شد.

او در ادامه گفت: همه مردم ایران برای من دعا می کنند و بازی‌های من را دنبال می کنند و دوست دارم با عملکردم آنها را خوشحال کنم. انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین وظیفه من را برای بازی‌های بعدی سخت خواهد کرد ولی می توانم با این فشارها کنار بیایم و به تیمم برای کسب موفقیت بیشتر کمک کنم.

آنتورپ در بازی بعدی باید برابر واسلند قرار گیرد و بیرانوند امیدوار است با یک نمایش خوب دیگر در این دیدار به تیمش کمک کند تا ۳ امتیاز بازی را به دست بیاورد. مصدومیتی که برای بوته دروازه بان فرانسوی ایجاد شد باعث شد بیرانوند به دروازه بان اصلی تیمش تبدیل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین